Ἐπειδὴ τὶς τελευταῖες ἡμέρες γίνομαι ἀποδέκτης ἐρωτήσεων καὶ σχολίων ἐκ μέρους Κληρικῶν καὶ λαϊκῶν ἀδελφῶν μας γιὰ τὸ θέμα τῆς αὐξήσεως τῶν ἀποδοχῶν τοῦ Ἀρχιεπισκόπου καὶ τῶν Μητροπολιτῶν, θεώρησα ἀναγκαῖο νὰ γνωστοποιήσω πρὸς τὸ εὐσεβὲς πλήρωμα τῆς Μητροπόλεώς μας, ὅτι εὐθὺς ὡς προέκυψε τὸ ζήτημα ἀυτό, ἐξέφρασα τὴν διαφωνία μου γιὰ τὴν προτεινόμενη αὔξηση, τόσο μὲ προφορικὴ δήλωσή μου (ὅταν ρωτήθηκα ἀπὸ δημοσιογράφο μεγάλου τηλεοπτικοῦ σταθμοῦ), ὅσο καὶ μὲ ἐπιστολή μου πρὸς τὴν Ἱερὰ Σύνοδο (ἀριθμ. πρωτ. 276/11-6-2026) ἡ ὁποία καὶ παρατίθεται στὴ συνέχεια.
Για μια Εθνική στρατηγική για το μεταναστευτικό και το άσυλο. Του Ανδρέα Βορύλλα, Βουλευτή Β2 Δυτικού Τομέα Αθηνών με τη ΝΙΚΗ Η Ελλάδα βρίσκεται εδώ και πολλά χρόνια στην πρώτη γραμμή του μεταναστευτικού προβλήματος. Λόγω της γεωγραφικής της θέσης αποτελεί μία από τις βασικότερες πύλες εισόδου παράτυπων μεταναστών προς την Ευρώπη και έχει
Ίσως σας ενδιαφέρει κάποιο από τα άρθρα: