Σύμφωνα με πληροφορίες του ΕΚΚΛΗΣΙΑ ONLINE, πήγε η Παπαδιά του παπα Στέφανου Βερλέκη στον Άγιο Δημήτριο Όπλων, με σκοπό να ζητήσει βοήθεια και λίγο φαγητό από την Εκκλησία που διακονούσε ο άντρας της πριν οδηγηθεί στη φυλακή με την κατηγορία του βιασμού.

ΕΚΚΛΗΣΙΑ ONLINE: Σε δύσκολη κατάσταση η πρεσβυτέρα του κατηγορουμένου Ιερέα π Στέφανου Βερλέκη.

Σύμφωνα με πληροφορίες του ΕΚΚΛΗΣΙΑ ONLINE, πήγε η Παπαδιά του παπα Στέφανου Βερλέκη στον Άγιο Δημήτριο Όπλων, με σκοπό να ζητήσει βοήθεια και λίγο φαγητό από την Εκκλησία που διακονούσε ο άντρας της πριν οδηγηθεί στη φυλακή με την κατηγορία του βιασμού.

Όπως αναφέρουν πηγές του ΕΚΚΛΗΣΙΑ ONLINE, την έδιωξε ο ίδιος ο π Φιλούμενος, δεν της έδωσαν τρόφιμα και της είπαν πως ΄΄ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΜΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ ΝΑ ΒΡΙΣΚΕΣΑΙ ΕΔΩ΄΄.

Τώρα η πρεσβυτέρα του π Στέφανου Βερλέκη παίρνει φαγητό για την οικογένειά της από την Εκκλησία του Αγίου Λουκά αλλά και ένα πενιχρό βοήθημα κάθε μήνα.

Η Πρεσβυτέρα που τώρα σκέφτεται να κινηθεί νομικά συμπλήρωσε πως Ιερέας της είπε: ΄΄Τη κατάρα μου να έχει ο Στέφανος΄΄.

Φανούρης Ευστράτιος
Γράψε το σχόλιό σου

Αφήστε μια απάντηση

Comment moderation is enabled. Your comment may take some time to appear.