ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΚΑΡΚΙΝΟΥ: Παγκόσμια ημέρα κατά του Καρκίνου σήμερα 4 Φεβρουαρίου 2019. Περιορίστε την κατανάλωση αλκοόλ σε δυο με τρία ποτήρια την εβδομάδα. Το αλκοόλ, που καταναλώνεται ακόμη και σε μικρές ποσότητες, πιστεύεται ότι αυξάνει τον κίνδυνο καρκίνου. Οι περισσότεροι γιατροί συνιστούν την περικοπή του κρασιού, της μπύρας και των ποτών με πολύ αλκοόλ.

Παγκόσμια ημέρα κατά του Καρκίνου-4 Φεβρουαρίου: Κόψτε το κάπνισμα.

Αν και μπορεί να σας ακούγεται προφανές το γεγονός ότι το κάπνισμα προκαλεί καρκίνο, παρόλα αυτά ένα μεγάλο ποσοστό του πληθυσμού συνεχίζει να καπνίζει.

Ο καρκίνος του πνεύμονα σκοτώνει περισσότερους άνδρες και γυναίκες στις ΗΠΑ από ό, τι οποιοδήποτε άλλο καρκίνο – το 28% ή περίπου 160.000 ανθρώπους κάθε χρόνο.

Η συντριπτική πλειοψηφία από αυτούς τους θανάτους οφείλονται στο κάπνισμα.

Και δεν είναι μόνο ο καρκίνος του πνεύμονα, γιατί το κάπνισμα έχει συνδεθεί με πολλούς καρκίνους, γι αυτό και το καλύτερο που έχετε να κάνετε είναι να το κόψετε, ακόμα και αν δεν αντιμετωπίζετε κανένα πρόβλημα υγείας.

Μια μελέτη που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό της Αμερικανικής Ιατρικής Ένωσης διαπίστωσε, ότι οι καπνιστές που έκοψαν περίπου 20 τσιγάρα την ημέρα, μείωσαν τον κίνδυνο καρκίνου των πνευμόνων τους κατά 27%.

Σίγουρα αυτό είναι ένα πρώτο βήμα, αλλά δεν πρέπει να σταματάτε εκεί.

Οι περισσότεροι αναρωτιούνται, αν το άγχος μπορεί να αυξήσει τον κίνδυνο για καρκίνο.

Αν και δεν υπάρχουν επιστημονικές μελέτες που να αποδεικνύουν, ότι το στρες από μόνο του είναι ένας ανεξάρτητος παράγοντας κινδύνου για καρκίνο.

Όμως εφόσον οδηγεί τους ανθρώπους σε ανθυγιεινές συμπεριφορές, στην προσπάθεια τους να το αντιμετωπίσουν, τότε επηρεάζει αρνητικά την υγεία.

Παγκόσμια ημέρα κατά του Καρκίνου-4 Φεβρουαρίου: Καταναλώστε τροφές πλούσιες σε φυλλικό οξύ.

Αυτή η βιταμίνη του συμπλέγματος Β μπορεί να βρεθεί σε πολλά τρόφιμα, όπως στο συκώτι, στα πράσινα φυλλώδη λαχανικά, στα αυγά, στα εσπεριδοειδή και σε μερικά ενισχυμένα προϊόντα.

Όταν κάποιος έχει χαμηλά επίπεδα φυλλικού οξέος, είναι πιο πιθανό να δημιουργηθούν μεταλλάξεις του DNA, άρα και διάφοροι τύποι καρκίνου. Ξεκινήστε το πρωινό σας με ένα χυμό πορτοκαλιού και συνεχίστε συνοδεύοντας το μεσημεριανό σας γεύμα με μια σαλάτα σπανάκι ή με βραστό μπρόκολο.

Παγκόσμια ημέρα κατά του Καρκίνου-4 Φεβρουαρίου: Για σνακ επιλέξτε μια χούφτα φιστίκια.

Να είστε ενεργοί. Η τακτική σωματική δραστηριότητα συμβάλει στη διατήρηση ενός υγιούς σωματικού βάρους, το οποίο με τη σειρά του παίζει ρόλο στη μείωση διάφορων τύπων καρκίνου.

Οι επιστήμονες επισημαίνουν ότι η σωματική άσκηση μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο τόσο του καρκίνου του μαστού όσο και του καρκίνου του παχέος εντέρου.

Δεν χρειάζεται να είναι κάποιος αθλητής ή πρωταθλητής.

Στόχος όλων πρέπει να είναι 30 λεπτά άσκηση κάθε μέρα ή τουλάχιστον πέντε φορές την εβδομάδα.

Παγκόσμια ημέρα κατά του Καρκίνου-4 Φεβρουαρίου: Καταναλώστε πολλά λαχανικά.

Τα λαχανικά είναι η πιο πλούσια πηγή θρεπτικών συστατικών από οποιαδήποτε άλλο τρόφιμο. Αυτό είναι σημαντικό για πολλούς λόγους.

Πρώτον, οι φυτικές ίνες που περιέχουν οδηγούν σε λιγότερη κατανάλωση φαγητού, άρα και θερμιδικής πρόσληψης, δημιουργώντας το αίσθημα κορεσμού.

Δεύτερον, τα λαχανικά περιέχουν ένζυμα, που είναι σε θέση να αφομοιωθούν από το σώμα και να χρησιμοποιηθούν πολύ γρήγορα, παρέχοντας με αυτό τον τρόπο την ενέργεια που χρειαζόμαστε.

Τρίτον, τα λαχανικά είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά, τα οποία προστατεύουν τα κύτταρα, τους ιστούς και τις βλάβες του κυτταρικού DNA, μειώνοντας τον κίνδυνο εμφάνισης του καρκίνου.

Και τέταρτον, τα λαχανικά μειώνουν τη φλεγμονή στο σώμα.

Χρόνια ή χαμηλού βαθμού φλεγμονή είναι η κύρια αιτία των περισσότερων χρόνιων εκφυλιστικών ασθενειών, συμπεριλαμβανομένου και του καρκίνου.

Σήμερα 4 Φεβρουαρίου η παγκόσμια ημέρα.

Εκκλησία Online
Αποστολή
Αξιολόγηση επισκεπτών 3 (1 ψήφος)

Προσθήκη σχολίου

Το email είναι ήδη εγγεγραμμένο στην ιστοσελίδα. Παρακαλώ συνδεθείτε ή ξαναπροσπαθήστε.

Δώσατε λάθος όνομα ή κωδικό

Sorry, you must be logged in to post a comment.