Σύμφωνα με την υπουργό οι προτάσεις των ειδικών θα καθορίσουν τις τελικές αποφάσεις της κυβέρνησης για παράταση κλεισίματος των σχολείων και μετά τις διακοπές του Πάσχα.

Όπως δήλωσε στο Πρώτο Θέμα για την εκ αποστάσεως εκπαίδευση η υπουργός «Από τις 13 Μαρτίου, 2 ημέρες μετά την καθολική αναστολή της δια ζώσης εκπαιδευτικής λειτουργίας όλων των εκπαιδευτικών δομών, ξεκινήσαμε στο Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων ένα μεγάλο, φιλόδοξο εγχείρημα ώστε να συνεχιστή η μαθησιακή διαδικασία, παρά τις δύσκολες συνθήκες που διανύουμε.

Δημιουργήσαμε εργαλεία και μεθόδους εξ αποστάσεως διδασκαλίας σε τρεις άξονες: σύγχρονη τηλεκπαίδευση, δηλαδή ψηφιακές τάξεις που διενεργούνται ζωντανά διαδικτυακά, ασύγχρονη εκπαίδευση, δηλαδή εκπαιδευτικό υλικό που αναρτάται σε ψηφιακές πλατφόρμες, και εκπαιδευτική τηλεόραση για μαθητές δημοτικού που προβάλλει τα πρωινά η ΕΡΤ2.

Η έως τώρα συμμετοχή ξεπερνά κάθε προσδοκία. Περισσότεροι από 55.000 εκπαιδευτικοί έχουν διενεργήσει περισσότερες από 72.000 ζωντανής μετάδοσης ψηφιακές τάξεις με πάνω από 1.096.311 παρακολουθήσεις μαθητών.

Πάνω από 850.000 μαθητές και 166.000 εκπαιδευτικοί έχουν εγγραφεί στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο. 114 από τα 126 Δημόσια ΙΕΚ της χώρας ανταποκρίθηκαν άμεσα, λειτουργώντας ή στήνοντας πλατφόρμες ασύγχρονης εκπαίδευσης και διενεργώντας σύγχρονα μαθήματα εξ αποστάσεως».

Σε ότι αφορά στα Πανεπιστήμια, όπως λέει η κ. Κ. Κεραμέως «Υψηλότατο ποσοστό μαθημάτων ανά Τμήμα ΑΕΙ υλοποιείται, συνδυάζοντας την ήδη χρησιμοποιούμενη ασύγχρονη τηλεκπαίδευση καθώς και με μέσα σύγχρονης τηλεκπαίδευσης.

Τα δείγματα είναι ιδιαίτερα αισιόδοξα και μας δίνουν ώθηση να συνεχίσουμε τις προσπάθειές μας.

Αυτή η κρίση ας γίνει η αφορμή να αξιοποιήσουμε δυνατότητες που ανοίγονται μπροστά μας, να δημιουργήσουμε ψηφιακά εργαλεία, να εξελίξουμε τις ψηφιακές μας δεξιότητες, να εκτιμήσουμε ακόμη περισσότερο το εξαίρετο ανθρώπινο δυναμικό μας.

Όλοι μαζί θα τα καταφέρουμε να ξεπεράσουμε και αυτή την πρωτόγνωρη κρίση».

Εκκλησία Online
Αποστολή
Αξιολόγηση επισκεπτών 0 (0 ψήφοι)

Προσθήκη σχολίου

Το email είναι ήδη εγγεγραμμένο στην ιστοσελίδα. Παρακαλώ συνδεθείτε ή ξαναπροσπαθήστε.

Δώσατε λάθος όνομα ή κωδικό

Sorry, you must be logged in to post a comment.