Η κοπή της Πρωτοχρονιάτικης πίτας στο Ίδρυμα Μουσικής της Αρχιεπισκοπής Αθηνών προς τιμήν των καθηγητών, προσωπικού και των μαθητών της Σχολής και του Ωδείου, πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 24. Ιανουαρίου 2023.

Την κοπή τέλεσε ο Πανοσιολογιώτατος Αρχιμανδρίτης π. Ειρηναίος Νάκος, Γεν. Διευθυντής του ιδρύματος, ο οποίος και μετέφερε τις πατρικές ευχές του Μακαριωτάτου Αρχιεπισκόπου Αθηνών κ.κ. Ιερωνύμου Β’ για καλή και ευλογημένη χρονιά, καθώς και το αμέριστο ενδιαφέρον του για την συνεχή πρόοδο του Ιδρύματος σε όλες του τις δράσεις.

Επίσης ο π. Ειρηναίος ευχαρίστησε τους καθηγητές της σχολής για το ήθος και την ποιότητα της δουλειάς τους, καθώς και για την όλη προσφορά τους όλα τα τελευταία χρόνια.

Εκκλησία Online
Γράψε το σχόλιό σου

Αφήστε μια απάντηση

Comment moderation is enabled. Your comment may take some time to appear.