Στους πελάτες που δεν έχουν ενεργή Σύμβαση Προμήθειας με τη ΔΕΗ (τελικοί λογαριασμοί) θα γίνονται εξατομικευμένες ρυθμίσεις, ανάλογα με το ύψος της οφειλής και τις οικονομικές τους δυνατότητες.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να απευθυνθείτε σε οποιοδήποτε Κατάστημα ΔΕΗ ή στο Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης πελατών 800-900-1000.

Οι πελάτες που είναι ενταγμένοι στο Κοινωνικό Οικιακό Τιμολόγιο και όσοι είναι ενταγμένοι στο Μητρώο των Ευάλωτων Πελατών, θα μπορούν να ρυθμίσουν την οφειλή τους, όπως και σήμερα, σύμφωνα με τις προβλέψεις του Κώδικα Προμήθειας (κάθε δόση διαμορφώνεται στο μισό της μέσης μηνιαίας δαπάνης του για ηλεκτρική ενέργεια).

Παράδειγμα 1: Οφειλή 1 έτους (6 διμηνιαίοι λογαριασμοί) ποσού 1.200€ – 24 δόσεις των 50€, προκαταβάλλεται η 1η δόση

Παράδειγμα 2: Οφειλή 2 ετών (12 διμηνιαίοι λογαριασμοί), ποσού 3.600€ – 48 δόσεις των 75€, προκαταβάλλεται η 1η δόση

• Επισημαίνεται ότι απαραίτητη προϋπόθεση για να ισχύει η ρύθμιση είναι να εξοφλούνται στις καθορισμένες ημερομηνίες οι δόσεις και οι τρέχοντες λογαριασμοί (λογαριασμοί που εκδίδονται μετά τη ρύθμιση).

• Τέλος, η ΔΕΗ ενημερώνει ότι στη νέα ρύθμιση μπορούν να ενταχθούν όλοι οι πελάτες δηλαδή και αυτοί που έχουν ρύθμιση σε ισχύ, ώστε να μπορούν να επεκτείνουν τον αριθμό των δόσεων.

Στους πελάτες που δεν έχουν ενεργή Σύμβαση Προμήθειας με τη ΔΕΗ (τελικοί λογαριασμοί) θα γίνονται εξατομικευμένες ρυθμίσεις, ανάλογα με το ύψος της οφειλής και τις οικονομικές τους δυνατότητες.

Εκκλησία Online
Αποστολή
Αξιολόγηση επισκεπτών 0 (0 ψήφοι)

Προσθήκη σχολίου

Το email είναι ήδη εγγεγραμμένο στην ιστοσελίδα. Παρακαλώ συνδεθείτε ή ξαναπροσπαθήστε.

Δώσατε λάθος όνομα ή κωδικό

Sorry, you must be logged in to post a comment.