Τον πανηγυρικό Εσπερινό και την πανηγυρική Θεία Λειτουργία στην Παναγιά την Εψιμιανή, στην Εψιμιά της Πάτμου, που γιορτάζει κάθε χρόνο στις 8 Σεπτεμβρίου, τέλεσε και φέτος ο π. Ελευθέριος Χρυσοχόος .

«Αξιώθηκα να τελέσω τον εσπερινό και την θεία λειτουργία του Γενεσίου της Παναγίας μας, στον γραφικό ναό της στην Εψημιά. Στο παραθαλάσσιο αυτό εκκλησάκι των παιδικών αναμνήσεων!

Βοήθεια μας η Κυρία Θεοτόκος!», έγραψε στον προσωπικό του λογαριασμό στο facebook ο ιερέας.

Εκκλησία Online
Γράψε το σχόλιό σου

Αφήστε μια απάντηση

Comment moderation is enabled. Your comment may take some time to appear.