Τον πανηγυρικό Εσπερινό και την πανηγυρική Θεία Λειτουργία στην Παναγιά την Εψιμιανή, στην Εψιμιά της Πάτμου, που γιορτάζει κάθε χρόνο στις 8 Σεπτεμβρίου, τέλεσε και φέτος ο π. Ελευθέριος Χρυσοχόος .
«Αξιώθηκα να τελέσω τον εσπερινό και την θεία λειτουργία του Γενεσίου της Παναγίας μας, στον γραφικό ναό της στην Εψημιά. Στο παραθαλάσσιο αυτό εκκλησάκι των παιδικών αναμνήσεων!
Βοήθεια μας η Κυρία Θεοτόκος!», έγραψε στον προσωπικό του λογαριασμό στο facebook ο ιερέας.



































