Συνάντηση με τον Περιφερειάρχη Αττικής κ.Γεώργιο Πατούλη είχε σήμερα Τρίτη 24 Δεκεμβρίου ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Πειραιώς κ.Σεραφείμ.

Κατά την διάρκεια της συναντήσεως, η οποία πραγματοποιήθηκε στο Γραφείο του κ.Πατούλη, μεταξύ άλλων, συζητήθηκαν θέματα κοινωνικής και πνευματικής ωφέλειας, όπως η δημιουργία Κέντρου Φιλοξενίας αστέγων και Εκκλησιαστικού Μουσείου σε κτηριακές εγκαταστάσεις της Ιεράς Μητροπόλεως Πειραιώς.

Τον Σεβασμιώτατο συνόδευαν ο Διευθυντής του Ιδιαιτέρου Γραφείου του, Γραφείου Τύπου και Δημοσίων Σχέσεων κ.Δημήτριος Αλφιέρης και ο Διευθυντής του Ραδιοφωνικού Σταθμού «Πειραϊκή Εκκλησία» κ.Κωνσταντίνος Δαντίλης.

Τέλος, αντηλλάγησαν ευχές για τις επερχόμενες εορτές του Αγίου Δωδεκαημέρου.

Εκκλησία Online
Γράψε το σχόλιό σου

Αφήστε μια απάντηση

Comment moderation is enabled. Your comment may take some time to appear.