Έτσι, μία επιχείρηση που δραστηριοποιείται στον χώρο των ανακαινίσεων πρέπει να αναζητήσει τους τρόπους να την εκμεταλλευτεί καλύτερα. Ας δούμε, λοιπόν, πώς μπορείτε να αποκτήσετε περισσότερους πελάτες, με αφορμή τις ευκαιρίες της εποχής, αλλά και τα διαθέσιμα προγράμματα που υπάρχουν από την πολιτεία.

Διαθέτοντας μία επιχείρηση που δραστηριοποιείται στον χώρο των ανακαινίσεων, σίγουρα γνωρίζετε ότι το τελευταίο διάστημα υπάρχει τεράστιο ενδιαφέρον για ενεργειακές αναβαθμίσεις. Ειδικότερα, παλαιές κατοικίες 30 και πλέον ετών, με σημαντικές ενεργειακές απώλειες, αλλά σε κάποιες περιπτώσεις και νεότερα σπίτια, χρειάζεται να “θωρακιστούν” σε μία προσπάθεια να μπορέσουν οι ιδιοκτήτες τους να περιορίσουν τα συνεχώς αυξανόμενα έξοδα στους λογαριασμούς ενέργειας, αλλά, φυσικά, και για λόγους προστασίας του περιβάλλοντος και οικολογικής συνείδησης. Η συγκυρία είναι ευνοϊκή για τέτοιου είδους ανακαινίσεις, οι οποίες, πλέον, κάνουν απόσβεση πιο γρήγορα από ποτέ, καθώς περιορίζουν σημαντικά τα έξοδα που πρέπει να κάνει ένα νοικοκυριό για θέρμανση, κλιματισμό και ζεστό νερό. Έτσι, μία επιχείρηση που δραστηριοποιείται στον χώρο των ανακαινίσεων πρέπει να αναζητήσει τους τρόπους να την εκμεταλλευτεί καλύτερα. Ας δούμε, λοιπόν, πώς μπορείτε να αποκτήσετε περισσότερους πελάτες, με αφορμή τις ευκαιρίες της εποχής, αλλά και τα διαθέσιμα προγράμματα που υπάρχουν από την πολιτεία.

Βρείτε το κοινό σας και διαφημιστείτε σωστά
Έχετε την τεχνογνωσία να κάνετε ανακαινίσεις και, φυσικά, την πρόθεση να αναπτύξετε την επιχείρησή σας μεγαλώνοντας το πελατολόγιό σας. Ποιο είναι το επόμενο βήμα; Το πρώτο που πρέπει να κάνετε είναι να καθορίσετε ποιοι είναι εκείνοι που χρειάζονται τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας και μπορούν να τα αγοράσουν. Δεν έχει νόημα να προσφέρετε τα πάντα σε όλους και, σίγουρα, είναι σημαντικό να εντοπίσετε πού απευθύνονται οι λύσεις σας και, επομένως, πού πρέπει να στοχεύσετε. Βρείτε, λοιπόν, τις κατηγορίες των πελατών σας, τις περιοχές στις οποίες απευθύνεστε και καταγράψτε όλες εκείνες τις υπηρεσίες που μπορείτε να παρέχετε. Κάνοντάς το αυτό, είναι κατόπιν πιο εύκολο να προγραμματίσετε τη στρατηγική σας στο κομμάτι του μάρκετινγκ ώστε να έχετε τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα.

Πώς μπορείτε, όμως, να διαφημιστείτε με τον κατάλληλο τρόπο; Υπάρχουν πολλοί τρόποι με τους οποίους μπορείτε να προωθήσετε τις υπηρεσίες σας. Μπορείτε, για παράδειγμα, να αρθρογραφήσετε σχετικά με τα προϊόντα σας σε κάποιο περιοδικό, να συμμετέχετε σε μία κλαδική έκθεση ή να αναζητήσετε στοχευμένη προβολή σε κάποια εφημερίδα ή περιοδικό της περιοχής σας ή σε κάποιο σημείο υπαίθριας διαφήμισης. Φυσικά, η αξιοποίηση της τεχνολογίας και του Διαδικτύου θα σας βοηθήσει ακόμη περισσότερο. Μπορείτε να στείλετε SMS, e-mail ή κάποιο newsletter στη βάση των πελατών σας ενημερώνοντάς τους για τις δυνατότητες που έχουν αυτή την περίοδο όσον αφορά νέες εργασίες ή να αξιοποιήσετε την ηλεκτρονική διαφήμιση της Google για να στοχεύσετε σε νέο κοινό που ίσως δεν σας γνωρίζει και χρειάζεται τις υπηρεσίες σας. Τα social media, όπως το Facebook και το Instagram, μπορούν επίσης να σας βοηθήσουν να σας γνωρίσει περισσότερος κόσμος, μέσω κάποιας στοχευμένης διαφήμισης, έξυπνων προσφορών και διαγωνισμών.

Η σημασία των στρατηγικών συμμαχιών

Στην προσπάθειά σας να αποκτήσετε νέο πελατολόγιο αλλά και να ενισχύσετε τη σχέση σας με το υπάρχον, είναι σημαντικό να έχετε στη διάθεσή σας συνεργάτες που θα σας προσφέρουν το κάτι παραπάνω. Η Eurobank υποστηρίζει τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στην υλοποίηση παρεμβάσεων ενεργειακής αναβάθμισης, προκειμένου να αξιοποιήσουν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τις ευκαιρίες που προκύπτουν από το πρόγραμμα Εξοικονομώ 2021, που τρέχει αυτή την περίοδο, προσφέροντας προνόμια και στους πελάτες τους. Με μία τέτοια συνεργασία εξασφαλίζετε πιστωτικό όριο με ευνοϊκούς όρους ώστε να έχετε την απαραίτητη ρευστότητα, προσωπική εξυπηρέτηση και τεχνογνωσία για τις εργασίες που αναλαμβάνετε στο πλαίσιο του Εξοικονομώ 2021, αλλά και ευκαιρίες να ενισχύσετε το δίκτυο των πελατών σας και να εξασφαλίσετε περισσότερα έργα μέσα από το οικοσύστημα των συνεργατών της τράπεζας.

Πέρα από τα οφέλη για τις επιχειρήσεις, η Eurobank ως συνεργάτης προσφέρει εκπτώσεις και προνόμια και για τους πελάτες των συνεργαζόμενων επιχειρήσεων, που θα τους δώσουν ακόμη περισσότερα κίνητρα να τις προτιμήσουν. Έτσι, οι πελάτες των συνεργατών της τράπεζας που εντάσσονται στο πρόγραμμα Εξοικονομώ 2021 του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας μπορούν, εκτός από επιχορήγηση, να λάβουν και δάνειο με 100% επιδότηση των τόκων για τη χρηματοδότηση των εργασιών στο ακίνητό τους. Όσοι από αυτούς λαμβάνουν δάνειο από την Eurobank στο πλαίσιο του προγράμματος έχουν αυτοματοποιημένη, ψηφιακή διαδικασία υποδοχής αιτημάτων χρηματοδότησης πελατών, άμεση και αυτόματη ενημέρωση με email ή SMS, σε περίπτωση εκκρεμοτήτων σε θέματα αίτησης, επιβράβευση με 20 ευρώ €πιστροφή στην τελική εκταμίευση του δανείου σε ενεργή χρεωστική ή πιστωτική κάρτα τους Eurobank που συμμετέχει στο πρόγραμμα €πιστροφή, καθώς και εκπτώσεις σε νέα συμβόλαια για ασφαλιστικά προγράμματα ζωής και σπιτιού της Eurolife FFH (25% έκπτωση για νέα συμβόλαια ασφάλισης κατοικίας και περιεχομένου και 10% έκπτωση για νέο συμβόλαιο ασφάλειας ζωής δανειολήπτη).

Καραγιάννης Ανδρέας

Προσθήκη σχολίου

Το email είναι ήδη εγγεγραμμένο στην ιστοσελίδα. Παρακαλώ συνδεθείτε ή ξαναπροσπαθήστε.

Δώσατε λάθος όνομα ή κωδικό

Sorry, you must be logged in to post a comment.