Τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Τρίκκης, Γαρδικίου και Πύλης κ. Χρυσόστομο επισκέφτηκε εθιμοτυπικά στο Επισκοπείο, η νεοεκλεγείσα Αντιπεριφερειάρχης του Ν. Τρικάλων κ. Χρύσα Ντιντή.

Κατά τη συνάντηση ο Ποιμενάρχης κ. Χρυσόστομος συνεχάρη την κ. Ντιντή για την εκλογή της, αντηλλάγησαν απόψεις για τα τρέχοντα κοινωνικά προβλήματα και ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης ενημέρωσε την κ. Αντιπεριφερειάρχη για τα προβλήματα που αντιμετωπίζει η τοπική εκκλησία.

Ακολούθησε ξενάγηση από τον Σεβασμιώτατο κ. Χρυσόστομο στους χώρους του Επισκοπείου.

Εκκλησία Online
Γράψε το σχόλιό σου

Αφήστε μια απάντηση

Comment moderation is enabled. Your comment may take some time to appear.