Σπουδαστές της σχολής Διπλωματών στον Ξάνθης Παντελεήμονα.

Ι.Μ. ΞΑΝΘΗΣ – Το Σάββατο 9 Μαρτίου 2024 επισκέφθηκε την Ιερά Μητρόπολη και τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Ξάνθης κ. Παντελεήμων, οι σπουδαστές της σχολής Διπλωματών, συνοδευόμενοι από τον Διευθυντή της σχολής και την επικεφαλή της Υπηρεσίας Πολιτικών Υποθέσεων Ξάνθης, κυρία Βάλια Πενταρβάνη.
Συζητήθηκαν θέματα που αφορούν την ευρύτερη περιοχή της Θράκης και την ειρηνική συμβίωση μεταξύ Χριστιανών και Μουσουλμάνων.

Εκκλησία Online
Γράψε το σχόλιό σου

Αφήστε μια απάντηση

Comment moderation is enabled. Your comment may take some time to appear.