ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΤΩΡΑ.

Στην θ.λειτουργια ο διάκονος λέει τας θύρας τας θύρας εν σοφία προσχωμεν.Αυτο ελεγετο για τους κατηχουμενους τότε πού γράφτηκε ή θ.λειτουργια και για τούς κληρικούς πού ήταν επιφορτισμένοι για το κλείσιμο των θυρών ώστε να μην μείνει κανείς πού δεν ήταν χριστιανός μέσα στον ναό την ώρα πού θα ετελειτο το μυστήριο τής θ.λειτουργιας.Για εμάς σήμερα αυτό το γεγονός έχει μεταφορική σημασία. Θύρας εννοεί τις αισθήσεις. Πρέπει λοιπόν κατά την ώρα τής θ.ιερουργιας να προσέχουμε τις αισθήσεις μάς ώστε να έχουμε τον νουν μάς δοσμένο στον θεό τα μάτια την ακοή τούς λογισμούς μάς.

Και όχι μόνο κατά την τέλεση τού μυστηρίου αλλά και κατά τον υπόλοιπο χρόνο τής ζωής μας. Και αυτό αν πρέπει να το εφαρμόζει κάθε χριστιανός πολύ περισσότερο είναι απαραίτητο να το εφαρμόζουμε εμείς οι μοναχοί. Γιατί αυτό θέλει ο διάβολος ο εχθρός της σωτηρίας μας και γι αυτό συνεχώς αγωνίζεται πότε να μας βάλει λογισμούς και να μολύνει την ψυχή μάς. Εκείνος μας τοξευει με τα βέλη του αλλά εμείς πρέπει αμέσως να τα παίρνουμε και να τα πετουμε πίσω γιατί αν τα αφήσουμε κερδίζει έδαφος στην ψυχή μας. Θα πρέπει να τα βγάζουμε αμέσως και να τα πετουμε και τότε εκείνος πληγώνεται. Ας προσπαθήσουμε λοιπόν σήμερα και πάντοτε να αγωνιζόμαστε πιο πολύ σ αυτό.

Βοήθειά μας η Παναγία ή προστάτης τού ιερού τόπου μας. Πρίν μισή ώρα τελείωσε ή αγρυπνία μας.

Φανούρης Ευστράτιος
Γράψε το σχόλιό σου

Αφήστε μια απάντηση

Comment moderation is enabled. Your comment may take some time to appear.