Γράφει ο Παναγιώτης Ανδριόπουλος

Στις 4 Φεβρουαρίου 2017 – πριν ένα χρόνο – δημοσιεύσαμε κείμενο με τίτλο: «ΑΜΕΣΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΘΑΙΡΕΣΗ ΤΩΝ ΚΛΗΡΙΚΩΝ ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΖΗΣΗ, ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΜΑΝΩΛΗ ΚΑΙ ΤΩΝ ΟΜΟΦΡΟΝΩΝ ΤΟΥΣ».

Επαναλάβαμε στο κείμενο αυτό την άποψή μας, ότι οι κληρικοί της Μητροπόλεως Θεσσαλονίκης Θεόδωρος Ζήσης και Νικόλαος Μανώλης, αλλά και οι ομόφρονές τους (Αναστάσιος Γκοτσόπουλος, Πέτρος Χιρς κ.α.), θα έπρεπε προ πολλού να έχουν καθαιρεθεί. Και είχαμε εκφράσει την ελπίδα ότι η Εκκλησία δεν θα βραδύνει στο να τους καθαιρέσει, διότι δε νομίζουμε ότι υπάρχει άλλη λύση, αφού παραμένουν αμετανόητοι. Στο πρόσωπό τους θα έχει καταδικάσει την αίρεση του ευσεβισμού!

Να, λοιπόν, που ήρθε η ώρα και όπως πληροφορηθήκαμε από σχετικές αναρτήσεις στο διαδίκτυο οι κληρικοί Θεόδωρος Ζήσης και Νικόλαος Μανώλης παραπέμπονται στο Συνοδικό δικαστήριο για καθαίρεση, με τις βαριές, αλλά αληθείς, κατηγορίες:

1. του σχίσματος,
2. της απείθειας και καταφρόνησης της προϊσταμένης εκκλησιαστικής αρχής,
3. του σκανδαλισμού των πιστών,
4. της εξύβρισης και της συκοφαντίας,
5. της φατρίας.

Η όλη στάση των δύο αυτών κληρικών εξακολουθεί να είναι προκλητική και μαρτυρεί περίτρανα την αμετανοησία τους. Αυτή η αμετανοησία πηγάζει, φυσικά, από έναν τεράστιο φαρισαϊσμό, τον οποίο διατυπώνει πανηγυρικά ο κληρικός Θ. Ζήσης σε επιστολή του προς τον Μητροπολίτη Θεσσαλονίκης κ. Άνθιμο. Στο τέλος της επιστολής γράφει:

Ἐγὼ εἶμαι βέβαιος γιὰ τὴν καλὴ πορεία τῆς διακονίας μου, γιατὶ ἀκολουθῶ τοὺς Ἁγίους καὶ ὄχι τὸν Βαρθολομαῖο καί «τοὺς σὺν αὐτῷ».

Ας ελπίσουμε η Εκκλησία να καθαιρέσει άμεσα τους κληρικούς αυτούς με το τεράστιο «ΕΓΩ» και τις ακλόνητες βεβαιότητές τους. Δεν πρόκειται για τιμωρία, αλλά για επιτακτική πνευματική ανάγκη.

Εκκλησία Online
Αποστολή
Αξιολόγηση επισκεπτών 2.75 (4 ψήφοι)

Προσθήκη σχολίου

Το email είναι ήδη εγγεγραμμένο στην ιστοσελίδα. Παρακαλώ συνδεθείτε ή ξαναπροσπαθήστε.

Δώσατε λάθος όνομα ή κωδικό

Sorry, you must be logged in to post a comment.

7 Σχόλια

Νεότερο
Καλύτερο Νεότερο Παλαιότερο
1
ΕΥ-ΑΓΓΕΛΟΣ

Στηρίζουμε με αγάπη τους δύο ιεράρχες πραγματικά στρατιώτες του Ιησού Χριστού μας

2
Ὀλύμπιος Κορησιώτης

Κι ἐγώ ἀπορρίπτω τόν τοῦρκο πατριάρχη καί τούς σύν αὐτῷ προσκείμενους!

3
Ὀλύμπιος Κορησιώτης

Κάτω τά χέρια ἀπό τούς ἂξιους καί ὀρθόδοξους ἱερεῖς! Δέν εἶναι οἰκουμενιστές οὒτε τουρκοϋπήκοοι! Οὒτε τιποτένιοι σάν τόν ἀρχιεπίσκοπο!

4
ΙΟΥΣΤΙΝΙΑΝΗΣ

Μακάρι να είχαν και οι Δεσποτάδες (εξαιρούνται 4-5) τις γνώσεις και την παιδεία του π. Θεοδώρου.

5
ΙΟΥΣΤΙΝΙΑΝΗΣ

Δεν νομίζω οτι είναι συνετό να γίνει καθαίρεση στους Πατέρες. Και τα παλαιότερα χρόνια μεγάλοι Πατέρες όπως ο Παλαμάς, Φώτιος και πολλοί άλλοι κοντραρίστηκαν με Δεσποτάδες για θέματα πίστεως. Απλά τώρα βρισκόμαστε σε εποχές που ο κόσμος δεν ασχολείται με θέματα πίστεως και απλά ``θρησκεύει`` χωρίς πολλές φορές να ενδιαφέρεται ουσιαστικά για την πίστη του. Αν ασχολούνταν ο κόσμος ουσιαστικά με την πίστη του θα είχε ξεσηκωθεί. Εν πάση περιπτώσει νομίζω οτι θα ήταν πιο χρήσιμο αν οι Πατέρες έμεναν και πολεμούσαν τον Οικουμενισμό, χωρίς ``διακοπή μνημοσύνου`` του οικείου Ιεράρχου τους, αλλά εφαρμόζοντας ``νέες αγωνιστικές πρακτικές`` έτσι ώστε ούτε να ``αποτειχισθούν`` αλλά με την ενημέρωση να βοηθήσουν το ποίμνιο να κατανοήσει οτι Εκκλησία είναι κυρίως αυτοί και όχι οι Δεσποτάδες. Ένα ``διακριτικό κίνημα`` μέσα στην Εκκλησία αποφυγής των ``Οικουμενιστών `` Δεσποτάδων ίσως να τους προβλημάτιζε και να άλλαζαν στάση. Γνωρίζω κληρικούς που κάνουν μεγάλο αγώνα ενημερώνοντας διακριτικά τους πιστούς και τα πνευματικά τους παιδιά να απέχουν από εκδηλώσεις και φιέστες των ``Οικουμενιστών`` δεσποτάδων στις μητροπόλεις τους. Εξάλλου όλοι οι πιστοί γνωρίζουν ποιοί είναι ``οικουμενιστές`` λίγο πολύ στην Ελλάδα. Το λιοντάρι (δεσποτάδες) δεν το πολεμάς στα ίσα γιατί θα σε φάει, αλλά ``εξ όνυχος``.

6

Στο καλό! Και να μας γράφουνε!!

7
Κωνσταντίνος

Δυστυχώς για άλλη μία φορά συναντάμε την Ορθοδοξια στους λίγους και την συνήθεια της Ορθοδοξιας στους πολλούς. Συγχαρητήρια στους Ορθοδοξους κληρικούς που διακρίνονται για την στάση τους. Ας γίνουν παράδειγμα σε όλους μας Ορθοδοξια =Ορθογραφία.