Η δυνατότητα ηλεκτρονικού ραντεβού παρέχεται, μέσω της ενιαίας ψηφιακής πύλης του Δημοσίου Gov.gr, καθώς και της επίσημης ιστοσελίδας του e-ΕΦΚΑ (www.efka.gov.gr/rv).
Τη δυνατότητα να επιλέξει την ημέρα και ώρα, που τον εξυπηρετεί, σε ένα εύρος πέντε εβδομάδων από τρεις που ήταν μέχρι πρότινος, θα έχει ο πολίτης που θα μπορεί να κλείνει ηλεκτρονικά το ραντεβού του σε ένα υποκατάστημα του e-ΕΦΚΑ
Σύμφωνα με τον e-ΕΦΚΑ, «το σύστημα των ηλεκτρονικών ραντεβού βρήκε μεγάλη ανταπόκριση στο συναλλασσόμενο κοινό, καθώς εξάλειψε σημαντικά την ταλαιπωρία των ασφαλισμένων και περιόρισε αισθητά τους υγειονομικούς κινδύνους, λόγω COVID-19», ενώ σύμφωνα με τα στοιχειά που παραθέτει ο οργανισμός έχουν πραγματοποιηθεί συνολικά 1.728.925 ηλεκτρονικά ραντεβού στα τοπικά υποκαταστήματα του για 1.379.078 ασφαλισμένους κατά τους τελευταίους 12 μήνες εφαρμογής του μέτρου.
Ο υπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων Κωστής Χατζηδάκης, αποφάσισε τη μονιμοποίηση του μέτρου των ηλεκτρονικών ραντεβού, ικανοποιώντας ένα πάγιο αίτημα των υπαλλήλων του e-ΕΦΚΑ, αλλά και την ανάγκη των πολιτών να εξυπηρετούνται άμεσα, με οργάνωση και χωρίς να στέκονται σε ουρές, σύμφωνα με το ΑΠΕ-ΜΠΕ.
Πέραν της μονιμοποίησης του μέτρου, μεγάλη αποδοχή είχε και το μέτρο της διεύρυνσης του χρονικού περιθωρίου κλεισίματος του ηλεκτρονικού ραντεβού τους. Πλέον, ο πολίτης θα μπορεί να κλείνει ηλεκτρονικά το ραντεβού του σε ένα υποκατάστημα του e-ΕΦΚΑ, έχοντας τη δυνατότητα να επιλέξει την ημέρα και ώρα, που τον εξυπηρετεί, σε ένα εύρος πέντε εβδομάδων από τρεις που ήταν μέχρι πρότινος».
Πώς λειτουργεί το ηλεκτρονικό ραντεβού;
Η δυνατότητα ηλεκτρονικού ραντεβού παρέχεται, μέσω της ενιαίας ψηφιακής πύλης του Δημοσίου Gov.gr, καθώς και της επίσημης ιστοσελίδας του e-ΕΦΚΑ (www.efka.gov.gr/rv).
Προσθήκη σχολίου