Του Κώστα Τζιβανίδη, Άγιον Όρος

Η Ιερά Πατριαρχική και Σταυροπηγιακή Μονή Αγίου Παύλου του Αγίου Όρους πανηγύρισε επί τη εορτή της Υπαπαντής του Κυρίου, με το Ιουλιανό ημερολόγιο.

Σήμερα, 15 Φεβρουαρίου 2025, της πανηγυρικής Θείας Λειτουργίας προέστη ο Σεβ. Μητροπολίτης Φιλαδελφείας κ. Μελίτων. Ιεράρχης του Οικουμενικού Πατριαρχείου, μετά από πρόσκληση του Ηγουμένου της Μονής, Γέροντος Παρθενίου. Συλλειτούργησε ο Θεοφιλ. Επίσκοπος Γλαβινίτσης Μακάριος, της Εκκλησίας της Βουλγαρίας.

Στην πανήγυρη προσήλθαν πατέρες και από άλλες Μονές και κελλιά της Αθωνικής Πολιτείας.

Φωτογραφίες: Κώστας Τζιβανίδης

Εκκλησία Online
Γράψε το σχόλιό σου

Αφήστε μια απάντηση

Comment moderation is enabled. Your comment may take some time to appear.