Τον Μητροπολίτη Αργολίδος καλωσόρισε ο πρόεδρος του συλλόγου Σ. Κωτσοβός.

Μετά την πολύμηνη παύση των εκδηλώσεων λόγω της πανδημίας τους κορωνοϊού, ο Σύλλογος Αργείων, “ο Δαναός”, ξεκίνησε για το 2022- 2023 τις δραστηριότητές του.

Παραδοσιακά, την έναρξη κάθε περιόδου εγκαινιάζει ο Μητροπολίτης Αργολίδος κ. Νεκτάριος, ο οποίος με βάση το Καταστατικό του Συλλόγου, είναι και επίτιμος Πρόεδρός του. Ο Ιεράρχης επέλεξε για να μιλήσει για τον Μακρυγιάννη: «Μακρυγιάννης, ο Αγωνιστής της Πίστης, της Ελευθερίας, της Δικαιοσύνης».

Τον Μητροπολίτη Αργολίδος καλωσόρισε ο πρόεδρος του συλλόγου Σ. Κωτσοβός.

Εκκλησία Online
Γράψε το σχόλιό σου

Αφήστε μια απάντηση

Comment moderation is enabled. Your comment may take some time to appear.