Το απόγευμα της Πέμπτης 25 Ιουνίου, τελέσθηκε στο Ιερό Παρεκκλήσιο του Οσίου Δαβίδ (Μονή Λατόμου), μετόχιο της Ιεράς Μονής Αγίας Θεοδώρας, Πανηγυρικός Εσπερινός επί τη μνήμη του Οσίου Δαυίδ του δενδρίτου.

Στον Πανηγυρικό Εσπερινό προεξήρχε ο Καθηγούμενος της κυριάρχου Ιεράς Μονής, π. Βαρνάβας Γιάγκου.

Κατά την Ακολουθία του Εσπερινού, τον θείο λόγο κήρυξε ο π. Βασίλειος Καλλιακμάνης, ομότιμος καθηγητής της Θεολογικής Σχολής του Α.Π.Θ. και κληρικός της Ιεράς Μητροπόλεως Νεαπόλεως και Σταυρουπόλεως.

Προ της απολύσεως, ο π. Βαρνάβας μετέφερε στο πολυπληθές εκκλησίασμα τις πατρικές ευχές και την ευλογία του Μητροπολίτου Θεσσαλονίκης κ. Φιλοθέου.

Εκκλησία Online
Γράψε το σχόλιό σου

Αφήστε μια απάντηση

Comment moderation is enabled. Your comment may take some time to appear.