Στον πανηγυρικό Εσπερινό, που τελέσθηκε χθες στον αύλιο χώρο της Ιεράς Μονής Αγίου Ιωάννου Ταλάντων, στην οποία στεγάζεται ο Οίκος Ευγηρίας της Ιεράς Μητροπόλεως, χοροστάτησε ο Μητροπολίτης Σύρου κ. Δωρόθεος Β΄, με τη συμμετοχή του Ηγουμένου της Μονής, Αρχιμ. Δωρόθεου Γάγγου και Εφημερίων της νήσου και την παρουσία του Δημάρχου Συρου – Ερμούπολης κ. Αλέξ. Αθανασίου, συνοδευομένου από τους Δημάρχους Χίου και Μόρφου Κύπρου, οι οι οποίοι ευρίσκονται στην Ερμούπολη, προκειμένου να συμμετάσχουν στις επετειακές εκδηλώσεις για τη συμπλήρωση 200 ετών από την ονοματοδοσία της, και πολλών ευσεβών προσκυνητών και οικογενών των περιθαλπομένων στο Ίδρυμα γερόντων και γεροντισσών.
Στην ομιλία του, ο Μητροπολίτης κ. Δωρόθεος Β’, αναφέρθηκε στον στεγαζόμενο στις εγκαταστάσεις της Ιεράς Μονής Οίκο Ευγηρίας της Ιεράς Μητροπόλεως, ο οποίος από το 1977 και έως σήμερα περιθάλπει με αγάπη επί 24ώρου βάσεως ανιάτως πάσχοντες, ανέστιους ή άπορους γέροντες και γερὀντισσες, μνημόνευσε τον μακαριστό Προκάτοχό του, κυρό Δωρόθεο Α΄ (Στέκα), ο οποίος ενεπνεύσθη και υλοποίησε την ίδρυση του Οίκου Ευγηρίας στις εγκαταστάσεις της Ιεράς Μονής, τους αοιδίμους ευεργέτες του Ιω. Βάτη και Ιω. Λάτση, ευχαρίστησε το Κληροδότημα Δημητρίου & Λιλίκας Μωραῒτη, για την οικονομική στήριξη, που προσφέρει στο Ίδρυμα, τον Ηγούμενο της Ιεράς Μονής Αρχιμ. Δωρόθεο Γάγγο, την διατελέσασα Διευθύντρια του Ιδρύματος κα Ελένη Μαυρομάτη και τον νυν Διευθυντή του Οίκου Ευγηρίας Αρχιμ. Βενέδικτο Φραγκογιάννη, για τη ανύστακτη μέριμνά τους προς το Ίδρυμα, την κα Μαρία Βασίλειου-Αργυρίου για την στήριξή της προς αυτό και, ιδιαιτέρως, ευχαρίστησε τους εργαζομενους σ’ αυτό, για την όντως θυσιαστική προς τους απομάχους της ζωής και εμπεριστάτους συνανθρώπους μας διακονία τους. Ευχαρίστησε, προσέτι, και την κοινωνία της Σύρου που στηρίζει με κάθε τρόπο την κοινωνική αυτή δραστηριότητα της Ιεράς Μητροπόλεως.





































