Εκτός από τον αυξημένο φόρτο όμως ή τους συμψηφισμούς που δεν βλέπουν να έγιναν πολλοί δικαιούχοι, διαπιστώνονται και άλλα περίεργα που δυσκολεύουν τη ζωή λογιστών και φορολογουμένων. Για παράδειγμα, μέχρι τις πρώτες πρωινές ώρες και πριν προκύψουν οι διακοπές στα συστήματα.

Σε κάποιους δεν είχε εμφανιστεί το εκκαθαριστικό φόρου, αλλά είχε εμφανιστεί ποσόν «οφειλής εκτός ρύθμισης» στην Προσωποποιημένη Πληροφόρηση.

Σε άλλους η Προσωποποιημένη Πληροφόρηση έδειξε μικρότερο ποσόν οφειλής από όσο ανέγραφε το εκκαθαριστικό -προφανώς μετά από συμψηφισμό- χωρίς μέχρι και χθες να έχει εμφανιστεί ποτέ ποσόν «επιστροφής φόρου» που το δικαιούντο λόγω πχ απώλειας ενοικίου ή άλλης αιτίας. Δεν βλέπουν επίσης να εμφανίζεται κάποιο «ιστορικό» πληρωμών ή συμψηφισμών στο πεδίο «επιστροφές φόρου», για να βεβαιωθούν ότι η ΑΑΔΕ εμφάνισε και αφήρεσε το συγκεκριμένο ποσό.

– ακόμα χειρότερα, δικαιούχοι μείωσης δεν βλέπουν ούτε συμψηφισμούς, ούτε ποσά για συμψηφισμό στις «επιστροφές φόρου».

– σε άλλες περιπτώσεις, άνεργοι χωρίς εισοδήματα και αλλαγές στα ακίνητα, διαμαρτύρονται ότι βλέπουν διπλάσιο ΕΝΦΙΑ από πέρυσι, σαν να έχασαν την έκπτωση 50% που δικαιούνταν και καλούν στη γραμμή υποστήριξης της ΑΑΔΕ.

Δείτε τις τρεις διαφορετικές περιπτώσεις εκκαθαριστικών ΕΔΩ

Για την καλύτερη εξυπηρέτηση των φορολογουμένων, το Τηλεφωνικό Κέντρο του Κ.Ε.Φ. (Κέντρο Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων 213 162 1000) λειτουργεί τις εργάσιμες ημέρες από 07:30 έως 17:00.

Δεν εμφανίζονται πιστωτικά υπόλοιπα, με προβλήματα οι συνδέσεις.

Μετ’ εμποδίων προχωρά η έκδοση των νέων εκκαθαριστικών ΕΝΦΙΑ, καθώς από τις 10 το πρωί -και για πάνω από 1 ώρα τουλάχιστον- κόβεται η σύνδεση στο Τaxisnet όσων θέλουν να δουν και να πληρώσουν τον Φόρο Ακινήτων (Error 404).

Εκκλησία Online
Αποστολή
Αξιολόγηση επισκεπτών 0 (0 ψήφοι)

Προσθήκη σχολίου

Το email είναι ήδη εγγεγραμμένο στην ιστοσελίδα. Παρακαλώ συνδεθείτε ή ξαναπροσπαθήστε.

Δώσατε λάθος όνομα ή κωδικό

Sorry, you must be logged in to post a comment.