Ένα σύντομο σχόλιο αναφορικά με την απάντηση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής στην ερώτηση για την αντιμετώπιση της χριστιανοφοβίας και των βανδαλιστικών επιθέσεων κατά των ορθόδοξων ναών κάνει σήμερα ο Ευρωβουλευτής της Ελληνικής Λύσης – ECR, Εμμανουήλ Φράγκος, που τονίζει ότι το κλείσιμο λογαριασμών στο ίντερνετ ως μέτρο δεν επαρκεί, ενώ η προάσπιση των χριστιανικών ιδεών και του χριστιανικού κεκτημένου προσβάλλεται εδώ και πολλά χρόνια με τακτικές μεθοδεύσεις.

«Στην ερώτησή μας για την αντιμετώπιση της χριστιανοφοβίας και των βανδαλιστικών επιθέσεων κατά των ναών μας, η απάντηση του Επιτρόπου Δικαιοσύνης, κου Ντιντιέ Ρέιντερς, περιορίστηκε στα επιχειρήματα της χρηματοδότησης και των οδηγιών/καθοδηγήσεων που παρέχονται προς τις εθνικές αρχές μέσω συμφωνιών με μεγάλες εταιρείες του διαδικτύου σχετικά με τη χρήση ενός κώδικα δεοντολογίας για την καταπολέμηση της παράνομης ρητορικής μίσους και μέσω εμπειρογνωμόνων για την προστασία των τόπων λατρείας. Αναφορές, ωστόσο, στους όρους του χριστιανισμού, της χριστιανοφοβίας και των βανδαλιστικών επιθέσεων κατά χριστιανικών ναών, όπως αναφέρθηκαν στην ερώτησή μας, δεν εκφράστηκαν ποτέ στην απάντηση που λάβαμε.

Το κλείσιμο λογαριασμών στα κοινωνικά μέσα του διαδικτύου και οι συστάσεις τεχνοκρατών δεν επαρκούν και, βεβαιότατα, δεν δρουν αποφασιστικά στην προάσπιση των χριστιανικών ιδεών και του χριστιανικού κεκτημένου, τα οποία εδώ και πολλά έτη προσβάλλονται και περιορίζονται στον δημόσιο λόγο με τακτικές μεθοδεύσεις, οι οποίες δεν ανήκουν στη σφαίρα της συνωμοσιολογίας αλλά αποδεικνύονται με πραγματικά γεγονότα.

Η χριστιανοφοβική βία είναι εμφανέστατη από όπου κι αν προέρχεται, είτε από το επιθετικό Ισλάμ είτε από βίαια ακροαριστερά μορφώματα είτε από εθνομηδενιστές που δεν σέβονται τις – κατά συντριπτική πλειοψηφία – χριστιανικές θρησκευτικές αξίες και πεποιθήσεις των ευρωπαϊκών εθνών.

Με τον καθημερινό μας αγώνα στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο θα συνεχίσουμε να μαχόμαστε για το δίκαιο και την αναγνώρισή του, πόσο μάλλον όταν αυτό θίγεται στους θεμελιώδεις πυλώνες της ευρωπαϊκής ιστορίας.

Παρατίθεται το ερώτημα εδώ και η απάντηση εδώ Answer (1)

Εκκλησία Online
Γράψε το σχόλιό σου

Αφήστε μια απάντηση

Comment moderation is enabled. Your comment may take some time to appear.