Ι.Μ. Μαρωνείας και Κομοτηνής

Την Τρίτη, 23 Δεκεμβρίου 2025, ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Μαρωνείας και Κομοτηνής κ. Παντελεήμων επισκέφθηκε το Γενικό Νοσοκομείο της πόλεως, τέλεσε το ιερό Μυστήριο του Ευχελαίου και προσέφερε χριστουγεννιάτικα κεράσματα, ευχόμενος σε όλους καλά και ευλογημένα Χριστού­γεννα και ο καινούργιος χρόνος να φέρει πρωτίστως υγεία και να εκπληρώσει τις ευγενείς επιθυμίες όλων.

Εκκλησία Online
Γράψε το σχόλιό σου

Αφήστε μια απάντηση

Comment moderation is enabled. Your comment may take some time to appear.