Αλλαγές στον επόμενο πανελλήνιο γραπτό διαγωνισμό του ΑΣΕΠ.

Αλλάζουν όλα στις προκηρύξεις του ΑΣΕΠ αρχής γενομένης από τον επόμενο μεγάλο γραπτό διαγωνισμό ο οποίος κατά πάσα πιθανότητα θα έρθει το 2025.

Σύμφωνα με νέα τροπολογία που κατέθεσε η υπουργός Νίκη Κεραμέως, προβλέπεται ρητά ότι τόσο τα θέματα όσο και οι απαντήσεις του κάθε διαγωνισμού δεν θα δημοσιοπιούνται πλέον όπως γινόταν στο παρελθόν.

Σκοπός της ρύθμισης αυτής είναι προκειμένου να διασφαλιστεί η μυστικότητα της θεματοδοσίας, όπως επιβάλλεται σε κάθε παρόμοιο διαγωνισμό.

Με αυτόν τον τρόπο εξασφαλίζεται το αδιάβλητο της διαγνωστικής διαδικασίας ως προς τη δοκιμασία δεξιοτήτων και εργασιακής αποτελεσματικότητας του ΑΣΕΠ.

Παράλληλα σύμφωνα με την τροπολογία το ΑΣΕΠ θα ανεβάζει στην ιστοσελίδα του, παραδείγματα προκειμένου να γνωρίζουν οι υποψήφιοι τι θα έχουν να αντιμετωπίσουν.

Θα αναρτώνται συγκεκριμένα στο ΑΣΕΠ παραδείγματα επί των ερωτήσεων της δοκιμασίας δεξιοτήτων και εργασιακής αποτελεσματικότητας, η οποία εφαρμόζεται σε διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ ώστε οι υποψήφιοι να πληροφορούνται το αντικείμενο αυτών και το περιεχόμενό τους.

Το ΑΣΕΠ θα ορίζει τη βάση που θέλει στους διαγωνισμούς
Η συγκεκριμένη τροπολογία καταργεί την υποχρεωτική ελάχιστη βάση βαθμολογίας 50, σε κλίμακα 1-100 στο συνολικό βαθμό της εξέτασης.

Από εδώ και πέρα το ΑΣΕΠ θα έχει τη δυνατότητα να ορίζει τη βάση που θέλει το ίδιο τόσο στον συνολικό βαθμό της γραπτής εξέτασης όσο και στα επιμέρους στοιχεία της.

Η βάση η οποία θα ορίζεται από το ΑΣΕΠ σε κάθε γραπτή εξέταση θα δηλώνεται στην προκήρυξη.

Σύμφωνα με την τροπολογία:

«Η βαθμολογία για την εξέταση γνώσεων και τη δοκιμασία δεξιοτήτων εργασιακής αποτελεσματικότητας ορίζεται σε κλίμακα από 1-100 για κάθε μία. Οι ερωτήσεις, τα θέματα και οι απαντήσεις της δοκιμασίας δεξιοτήτων και εργασιακής αποτελεσματικότητας δεν δημοσιοποιούνται. Παραδείγματα ερωτήσεων που περιλαμβάνονται στην εν λόγω γραπτή εξέταση αναρτώνται στην ιστοσελίδα του ΑΣΕΠ. Με την προκήρυξη δύναται να ορίζεται συγκεκριμένη βαθμολογία έως βάση τον συνολικό βαθμό γραπτής εξέτασης ή και στα επιμέρους στοιχεία αυτής ή και να προβλέπεται αρνητική βαθμολόγηση».

Εκκλησία Online
Γράψε το σχόλιό σου

Αφήστε μια απάντηση

Comment moderation is enabled. Your comment may take some time to appear.