Γράφει η Μητρόπολη Άρτης.

Την Τρίτη 15 Μαΐου 2018, το βράδυ, στον Ιερό Ναό των Εισοδίων της Θεοτόκου-Αγίου Μερκουρίου, του Επισκοπείου Άρτης, ετελέσθη Ιερά Αγρυπνία, επί τη εορτή της Αποδόσεως του Πάσχα προεξάρχοντος του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Άρτης κ. Καλλινίκου.

Στο τέλος, ο Σεβασμιώτατος απηύθυνε τον Αναστάσιμο χαιρετισμό «Χριστός Ανέστη» και ευχήθηκε τον φωτισμό του Φωτός της Αναστάσεως.

Άρτα: Ιερά Αγρυπνία στο Επισκοπείο για την Απόδοση της Αναστάσεως

Άρτα: Ιερά Αγρυπνία στο Επισκοπείο για την Απόδοση της Αναστάσεως

Άρτα: Ιερά Αγρυπνία στο Επισκοπείο για την Απόδοση της Αναστάσεως

Άρτα: Ιερά Αγρυπνία στο Επισκοπείο για την Απόδοση της Αναστάσεως

Άρτα: Ιερά Αγρυπνία στο Επισκοπείο για την Απόδοση της Αναστάσεως

Εκκλησία Online
Γράψε το σχόλιό σου

Αφήστε μια απάντηση

Comment moderation is enabled. Your comment may take some time to appear.