Στον Ιερό Ναό της Παναγίας, της επιλεγομένης "Μεγαλομάτας" πόλεως Τήνου, όπου τιμάται η εορτή της Υπαπαντής του Κυρίου ιερούργησε σήμερα ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης κ. Δωρὀθεος Β΄, με τη συμμετοχή Εφημερίων της ιεράς νήσου.

Συνεχάρη τον Εφημέριο, Πρωτοπρ. Αντώνιο Φώσκολο, τους Επιτρόπους και τους συνεργάτες του για την επιμέλεια του Ναού και της πανηγύρεως και προέτρεψε τους εκκλησιασθέντες πολυπληθείς Χριστιανούς να είναι δίκαιοι και ευλαβείς, όπως και ο Συμεών, ώστε να ¨υπαντούν” τον Κύριο, και να ζουν αγιοπνευματική ζωή, ώστε αυτή η υπάντηση να γίνεται μέθεξη και ένωση μαζί του.

Παρόντες, μεταξύ άλλων, ήταν ο κ. Δήμαρχος Τήνου, ο κ. Έπαρχος Τήνου και Δημοτικοί Σύμβουλοι.

0202syro (1).jpg

0202syro (2).jpg

0202syro (3).jpg

0202syro (4).jpg

0202syro (5).jpg

0202syro (6).jpg

0202syro (7).jpg

0202syro (8).jpg

0202syro (9).jpg

0202syro (10).jpg

Νταλιάρης Γιώργος
Γράψε το σχόλιό σου

Αφήστε μια απάντηση

Comment moderation is enabled. Your comment may take some time to appear.