Με λαμπρότητα και με την παρουσία πλήθους πιστών τίμησε η Καλαμάτα τον Άγιο Γεώργιο τον Τροπαιοφόρο.

Ο Μητροπολίτης Μεσσηνίας κ. Χρυσόστομος χοροστάτησε στον Όρθρο και τέλεσε την πανηγυρική Θεία Λειτουργία στον πανηγυρίζοντα Ι.Ν. Αγίου Γεωργίου Καλαμάτας.

Ο Σεβασμιώτατος, μιλώντας στο πολυπληθές εκκλησίασμα, παρακίνησε τους πιστούς να παραδειγματιστούν από το βίο του Αγίου, ο οποίος έδειξε, με το μαρτύριό του, το δρόμο προς την αληθινή ζωή.

Στον εορτασμό παρέστησαν η αντιπεριφερειάρχης Μεσσηνίας Ελ. Αλειφέρη, ο δήμαρχος Καλαμάτας Π. Νίκας, ο πολιτευτής Μ. Χρυσομάλλης και περιφερειακοί και δημοτικοί σύμβουλοι.

Φωτογραφίες: Γιώργος Τσερεφός

agios.georgios.messi-1.jpg

agios.georgios.messi-2.jpg

agios.georgios.messi-3.jpg

agios.georgios.messi-6.jpg

agios.georgios.messi-7.jpg

agios.georgios.messi-8.jpg

Νταλιάρης Γιώργος
Γράψε το σχόλιό σου

Αφήστε μια απάντηση

Comment moderation is enabled. Your comment may take some time to appear.