Την Τρίτη 1 Δεκεμβρίου 2015, ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Θεσσαλιώτιδος κ. Τιμόθεος τέλεσε την ιερά αγρυπνία, επί τη ιερά μνήμη του οσίου και Θεοφόρου πατρός ημών Πορφυρίου του Καυσοκαλυβίτου, στον Ιερό Μητροπολιτικό Ναό Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης Καρδίτσης.

Τον Σεβασμιώτατο πλαισίωσαν ο προϊστάμενος του ως άνω Ιερού Μητροπολιτικού Ναού και διευθυντής του Ιδιαιτέρου Γραφείου του Σεβασμιωτάτου Πανοσιολ. Αρχιμ. π. Αμφιλόχιος Παπανδρέου, ο αρχιερατικός επίτροπος Καρδίτσης Αιδεσιμολ. πρωτ. π. Γεώργιος Στάμος, ο αρχιερατικός επίτροπος Σελλάνων Αιδεσιμ. πρωτ. π. Βασίλειος Χαντζής, ιερείς της Μητροπόλεως, καθώς και ο Ηγούμενος της Ιεράς Μονής Σπηλιάς Αγράφων Πανοσιολ. Αρχιμ. π. Νεκτάριος Μητρόπουλος, ο οποίος και κόμισε ευλαβώς το ιερό επιτραχήλιο του Αγίου Πορφυρίου, το οποίο και φυλάσσεται στην ως άνω Ιερά Μονή.

DSC02727_Large.JPG

DSC02749_Custom.JPG

DSC02757_Custom.JPG

DSC02795_Custom.JPG

DSC02800_Custom.JPG

DSC02808_Custom.JPG

DSC02832_Large.JPG

DSC02855_Custom.JPG

DSC02859_Custom.JPG

DSC02862_Custom.JPG

 

Νταλιάρης Γιώργος
Γράψε το σχόλιό σου

Αφήστε μια απάντηση

Comment moderation is enabled. Your comment may take some time to appear.