Αρχιεπίσκοπος Αθηνών Χριστόδουλος

Η ίδια η πολιτεία δεν πείθει ότι έχει μια συγκροτημένη αντίληψη για τον σκοπό της εκπαίδευσης.

 Αυτό τουλάχιστον μαρτυρούν οι πάνω από 100 εκπαιδευτικές μεταρρυθμίσεις που έχουν γίνει, ή έστω αποφασιστεί να γίνουν, μέσα στον 20ο αιώνα. Δεν μιλάμε πιά για μεταρρυθμίσεις. Θεωρείται αυτονόητο ότι ο κάθε καινούργιος υπουργός Παιδείας φιλοδοξεί να σφραγίσει τη διέλευσή του από το εθνικό αυτό πόστο με μια νέα εκπαιδευτική μεταρρύθμιση, διορθωτική της προηγουμένης. Άρα, ζητούμενο είναι κατά πόσον υπάρχουν οι προϋποθέσεις ανάπτυξης ενός διαλόγου της πολιτείας με την Εκκλησία ή και με άλλους φορείς για τις αρχές και τους σκοπούς της παιδείας.

αι δεν ξέρω πως θα πείθονταν οι πιθανοί συζητητές να καθίσουν να ασχοληθούν στα σοβαρά με έναν διάλογο, αφού θα έχουν ως δεδομένο ότι αρκεί ένας ανασχηματισμός ή μια πολιτική αλλαγή για να έλθουν όλα ανάποδα. 

Γιώργος Λακαφώσης

Προσθήκη σχολίου

Το email είναι ήδη εγγεγραμμένο στην ιστοσελίδα. Παρακαλώ συνδεθείτε ή ξαναπροσπαθήστε.

Δώσατε λάθος όνομα ή κωδικό

Sorry, you must be logged in to post a comment.