Την ενοχή ενός ιερέα πρότεινε η εισαγγελέας-Οι θέσεις των δικηγόρων - Το Μικτό Ορκωτό Δικαστήριο της Κοζάνης δίκασε τρεις ιερείς την Παρασκευή που κατηγορούνταν για ασελγείς πράξεις σε βάρος ανηλίκου και πρωτοδίκως είχαν αθωωθεί. Αίολη, βρώμικη, συκοφαντική και απαίσια χαρακτήρισε την κατηγορία ο π. Τίτος Είμαι ακέραιος είπε.

Παρθενία, ακτημοσύνη, εγκράτεια και υπακοή ήταν τα βασικά του προτάγματα. Εξήγησε ότι ήταν φτωχός με ένα μόνο μισθό και παρακάλεσε τότε τον Μητροπολίτη Αμβρόσιο να μην πληρώνει νοίκι και τον έβαλε σε ένα κοιτώνα στην Αγία Παρασκευή. “Δεν είχα ουδεμία σχέση με το παιδί και καμία τηλεφωνική επικοινωνία με την οικογένεια. Ούτε στη Ζάμπουρδα πήγαινα. Το παιδί είναι βαλτό” είπε με κύκλους της Κοζάνης να το το βάζουν για να μην έχει το δικαίωμα να γίνει Μητροπολίτης. Δεν τους κατονόμασε όμως προσθέτοντας ότι είναι χαμαιλέοντες και κρύβονται. Δεν παρέλειψε να αναφέρει ότι βοηθούσε φτωχές οικογένειες, όπως την οικογένεια του κατήγορου.

Ο δεύτερος των κατηγορουμένων π. Αχίλλειος που ιερουργούσε στη Μηλιά αναφέρθηκε στις επαφές με τον τότε ανήλικο μαζί με τη μια κόρη του. “Του έστελνα μηνύματα να μην μαλώνει με τους συναδέλφους του στο στρατό” είπε. Εκείνος κατηγορούσε τις αδελφές του ,όπως είπε, που έπαιρναν τη σύνταξη του πατέρα του και δεν τον πρόσεχαν. Για τις φωτογραφίες είπε ότι δεν υπήρχαν, δεν είχε fb και οι σελίδες που βρέθηκαν ήταν κατασκευασμένες. Λόγος έγινε ότι καθαιρέθηκε από την Εκκλησία της Ελλάδος από τον Μητροπολίτη Παύλο που του έβαζαν λόγια ότι τον κατηγορεί, όπως είπε.

Ο τρίτος των κατηγορούμενων π. Τιμόθεος που ήταν στη Μονή Ζάμπουρδας γνώριζε τον π.Αχίλλειο που ερχόταν δυο φορές τον χρόνο στη Μονή. Μια φορά ήρθε και ο ανήλικος ζητώντας να απαλλαγεί από το στρατό. “Θέλανε το μοναστήρι, όλα ήταν προκατασκευασμένα ,οι υποκινητές ήταν από Κοζάνη”.

Η πρόταση της εισαγγελέως

Η εισαγγελέας της έδρας εξήγησε ότι είναι δύσκολη η απόδειξη των αδικημάτων ,αφού γίνονται πίσω από κλειστές πόρτες. Δεν ασκείται βια, όπως είπε, αλλά γίνεται κατάχρηση της ιδιαιτερότητας ενός ανθρώπου με οριακή νοημοσύνη να αντισταθεί σε γενετήσιες πράξεις. Αναφέρθηκε σε περιστατικά που πρέπει να σταθεί το δικαστήριο και πρότεινε την ενοχή του π. Αχίλλειου για ασελγείς πράξεις σε ανήλικο με διανοητική καθυστέρηση και την απαλλαγή λόγω αμφιβολιών των άλλων δυο, π. Τίτου και π. Τιμόθεου.

Οι αγορεύσεις των δικηγόρων

Η υπεράσπιση τόνισε ότι οι τρεις ιερείς λειτουργούσαν ως ένα βρώμικο κύκλωμα που δρούσε με συγκεκριμένο τρόπο. Συνδέονταν με κοινά ενδιαφέροντα με στόχευση να ασελγήσουν κατά του Μιχάλη εκμεταλλευόμενοι την πνευματική του αδυναμία να αντισταθεί. Προσβλήθηκε η αξιοπρέπεια ενός ατόμου που βίωσε τον έσχατο εξευτελισμό, όπως είπε χαρακτηριστικά. Μάλιστα αναρωτήθηκε πως γίνεται να υπάρχει η επαφή, όταν ο ένας μένει στον Ιερό Ναό της Αγίας Παρασκευής, ο άλλος στη Μηλιά και τρίτος στη Ζάμπουρδα. Επιθυμούν να πλήξουν την κατάθεση του Μιχάλη πρόσθεσε θέλοντας να αποδείξουν ότι η σκευωρία έχει πρωταγωνιστές κύκλους της εκκλησίας επιχειρώντας να εμπλέξουν τις Μητροπόλεις Κοζάνης και Γρεβενών.

Ο συνήγορος υπεράσπισης τόνισε ότι ο πρώτος των κατηγορουμένων, ο π. Τίτος είναι αδελφός του και όχι πελάτης τους και διαθέτουν άριστες οικογενειακές σχέσεις. “Πρώτη φορά βλέπω τέτοιες αντιφάσεις. Στο δικαστήριο δε δικάζουμε με υποψίες, αλλά με αποδείξεις. Είναι πολλές οι ασάφειες για να καταδικάσουμε”.

Η συνήγορος του π. Αχίλλειου είπε ότι πρόκειται για κτηνώδες κύκλωμα με πολλούς ιερείς, όπως αποτυπώνεται στη δικογραφία. Αν πάρουμε ως αληθινή την ιστορία που είναι αισχρή σε μια μεγάλη περίοδο περίπου μιας δεκαετίας, αναρωτήθηκε ότι δεν θα έπρεπε να είναι μόνο ο Μιχαλάκης. Υπήρξε μια και μοναδική έγκληση. Το κινητό δεν υπάρχει στη δικογραφία, οπότε δεν υφίστανται και τα μηνύματα από τη στιγμή που εξαφανίστηκαν. Οπότε δεν ήταν χειροβομβίδα, όπως ανέφερε ο Πρωτοσύγκελος Δωρόθεος σύμφωνα με την ίδια. Μάλιστα ρώτησε αν ήταν τόσο αφελής ο πελάτης της να στείλει ερωτικά μηνύματα ‘όταν ο ίδιος ζήτησε να αρθεί το απόρρητο στο κινητό του και στου Μιχάλη και δεν έγινε δεκτό. Όσο για τη σελίδα στο fb είπε ότι πολλές φορές δημιουργούνται σελίδες από τρίτον που έφτασαν τελικά στο Μητροπολίτη Παύλο. Δεν αποδείχτηκε η ασέλγεια εξήγησε ούτε η ενοχή.

Ο συνήγορος του π. Τιμόθεου εξήγησε ότι δεν συμβαδίζουν οι καταθέσεις του φερόμενου ως θύματος. Οι μάρτυρες 17 τον αριθμό δεν ανέφεραν ποτέ τον π. Τιμόθεο μέχρι το 2011 που ανέφερε ο ίδιος μόνο κατήγορος. Υπήρξε κόντρα ανάμεσα στους Μητροπολίτες Κοζάνης και Γρεβενών συνέχισε αναφερόμενος στις σκευωρίες. που ανέφερε ο πελάτης του.

Ιωάννα Παπαδημητρίου

Εκκλησία Online

Προσθήκη σχολίου

Το email είναι ήδη εγγεγραμμένο στην ιστοσελίδα. Παρακαλώ συνδεθείτε ή ξαναπροσπαθήστε.

Δώσατε λάθος όνομα ή κωδικό

Sorry, you must be logged in to post a comment.