Ι.Μ. Θηβών και Λεβαδείας

Το εσπέρας της Πέμπτης 25 Ιουνίου 2026 ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Θηβών κ. Γεώργιος παρευρέθηκε στην Εκδήλωση Μνήμης που πραγματοποιήθηκε στο Στείρι, για τα 82 χρόνια από το κάψιμο του Στειρίου και της Ιεράς Μονής Οσίου Λουκά από τα γερμανικά στρατεύματα κατοχής (25 Ιουνίου 1944), και διοργάνωσαν η Ιερά Μονή Οσίου Λουκά, ο Δήμος Διστόμου – Αράχωβας – Αντίκυρας και η Κοινότητα Στειρίου.

Η Εκδήλωση Μνήμης ξεκίνησε με επιμνημόσυνη δέηση στο Μνημείο των Πεσόντων στην Πλατεία Αθανασίου Διάκου, ακολούθησαν χαιρετισμοί, κατάθεση στεφάνων, ο εθνικός Ύμνος και κατόπιν μουσικό αφιέρωμα από τις Χορωδίες του Πολιτιστικού Συλλόγου Παύλου “Υηττός” και του Στειρίου “Η Στείριδα”.

Εκκλησία Online
Γράψε το σχόλιό σου

Αφήστε μια απάντηση

Comment moderation is enabled. Your comment may take some time to appear.