Οι καθηγητές ζητούν να αποσυρθεί και να μη ψηφιστεί το πολυνομοσχέδιο, να καταργηθεί η τροπολογία για τη ζωντανή αναμετάδοση του μαθήματος με κάμερες, να αυξηθεί η χρηματοδότηση της Δημόσιας εκπαίδευσης από τον Κρατικό προϋπολογισμό και επίσης να ληφθούν όλα τα απαραίτητα υγειονομικά μέτρα για την ασφαλή λειτουργία των σχολείων.

Την κήρυξη 24ης απεργία για την Τρίτη 9 Ιουνίου αποφάσισε η Γενική Συνέλευση των προέδρων των ΕΛΜΕ, με συλλαλητήριο στα Προπύλαια και πορεία στη Βουλή στη 1 το μεσημέρι.

Για την ημέρα ψήφισης του νομοσχεδίου (Τετάρτη 10 Ιουνίου), οι εκπαιδευτικοί έχουν προγραμματίσει ξανά συλλαλητήριο και συναυλία έξω από τη Βουλή.

Οι καθηγητές ζητούν να αποσυρθεί και να μη ψηφιστεί το πολυνομοσχέδιο, να καταργηθεί η τροπολογία για τη ζωντανή αναμετάδοση του μαθήματος με κάμερες, να αυξηθεί η χρηματοδότηση της Δημόσιας εκπαίδευσης από τον Κρατικό προϋπολογισμό και επίσης να ληφθούν όλα τα απαραίτητα υγειονομικά μέτρα για την ασφαλή λειτουργία των σχολείων.

Στις έντονες διαφωνίες που εκφράστηκαν από φορείς και κόμματα στην Διαρκή Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων επί του νομοσχεδίου του υπουργείου Παιδείας, προστέθηκαν και οι ενστάσεις της Επιστημονικής Υπηρεσίας της Βουλής στη διάταξη που αφορά τα Ξενόγλωσσα Προγράμματα Σπουδών.

Οι ενστάσεις αφορούν το άρθρο που προβλέπει την ίδρυση ξενόγλωσσων προγραμμάτων προπτυχιακών σπουδών με δίδακτρα, κάτι που, σύμφωνα με το υπουργείο «ενισχύει την εξωστρέφεια των Πανεπιστημίων».

Όπως αναφέρεται στη συγκεκριμένη διάταξη: «Τα Ξενόγλωσσα Προγράμματα Σπουδών απευθύνονται αποκλειστικά σε αλλοδαπούς πολίτες χωρών εντός ή εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης, οι οποίοι είναι απόφοιτοι Λυκείων ή αντίστοιχων σχολείων με φυσική έδρα στην αλλοδαπή».

Η συγκεκριμένη διάταξη έχει προκαλέσει αντιδράσεις που συνοψίζονται στην κριτική ότι γίνεται προσπάθεια κατάργησης δια της πλαγίας του άρθρου 16, το οποίο αναφέρει πως «Όλοι οι Έλληνες έχουν δικαίωμα δωρεάν παιδείας, σε όλες τις βαθμίδες της, στα κρατικά εκπαιδευτήρια».

Εκκλησία Online
Αποστολή
Αξιολόγηση επισκεπτών 0 (0 ψήφοι)

Προσθήκη σχολίου

Το email είναι ήδη εγγεγραμμένο στην ιστοσελίδα. Παρακαλώ συνδεθείτε ή ξαναπροσπαθήστε.

Δώσατε λάθος όνομα ή κωδικό

Sorry, you must be logged in to post a comment.