Τουρισμός για Όλους 2024. Όσοι δικαιούχοι υπέβαλαν αιτήσεις κατατάσσονται σε Προσωρινό Πίνακα Δυνητικών Δικαιούχων, στον οποίο αναγράφονται: ο Κωδικός Αριθμός Αίτησης της αίτησης συμμετοχής τους και τα τέσσερα τελευταία ψηφία του Αριθμού Φορολογικού Μητρώου τους (ΑΦΜ).

Ο Οριστικός Πίνακας Δικαιούχων για τους οποίους θα εκδοθεί η ψηφιακή χρεωστική κάρτα διαμορφώνεται με ηλεκτρονική κλήρωση μεταξύ των αιτήσεων από τον ανωτέρω Προσωρινό Πίνακα.

Ο Οριστικός Πίνακας Δικαιούχων και ο Πίνακας μη κληρωθέντων ή αποκλεισθέντων καταρτίζονται με απόφαση του Φορέα Υλοποίησης. Ο Προσωρινός Πίνακας Δικαιούχων και ο Οριστικός Πίνακας Δικαιούχων αναρτώνται στους ιστότοπους του Υπουργείου Τουρισμού (www.mintour.gov.gr) και του Φορέα Υλοποίησης (www.ktpae.gr)

Όσοι δικαιούχοι επιλεγούν μετά από κλήρωση, θα μπορούν να εκδώσουν άυλη ψηφιακή χρεωστική κάρτα, την οποία θα χρησιμοποιήσουν για τη διαμονή τους σε όποιο ξενοδοχείο ή κατάλυμα της χώρας επιλέξουν χωρίς καμία γραφειοκρατική διαδικασία. Η ημερομηνία διεξαγωγής της κλήρωσης και οι οριστικοί πίνακες δικαιούχων αναμένονται εντός του β΄ δεκαπενθήμερου του Απριλίου και πριν από το Πάσχα. Επομένως, όσοι έχουν καταθέσει σχετική αίτηση θα ενημερωθούν για τα αποτελέσματα της κλήρωσης μέσω sms και ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σύμφωνα με τα στοιχεία που δήλωσαν κατά την αίτηση

Ποιες είναι οι πιθανές καταστάσεις της αίτησής μου και τι σημαίνουν;

ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΑΠΟ ΔΙΚΑΙΟΥΧΟ: Η αίτηση δεν έχει υποβληθεί οριστικά, καθώς ο αιτούμενος δεν έχει πιέσει το πράσινο πλήκτρο «Υποβολή» στο κάτω δεξιά μέρος της οθόνης.
ΥΠΟ ΕΛΕΓΧΟ: Η αίτηση έχει υποβληθεί οριστικά και βρίσκεται στο στάδιο επαλήθευσης των στοιχείων που υποβλήθηκαν.
ΥΠΟΒΛΗΘΕΙΣΑ: Η αίτηση είναι έγκυρη και αναμένεται η συμμετοχή της στην κλήρωση.
ΕΓΚΡΙΘΕΙΣΑ-ΚΛΗΡΩΘΕΙΣΑ: Η αίτηση έχει κληρωθεί και αναμένεται η αποστολή της στο πιστωτικό ίδρυμα. Περισσότερες πληροφορίες κατά το στάδιο αυτό παρέχονται στον Πίνακα Πληρωμών.
ΜΗ ΔΙΑΘΕΣΙΜΗ: Απαιτείται επικοινωνία του δικαιούχου με το Τηλέφωνο Εξυπηρέτησης Κοινού 210 2150231 (Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00-17:00).

Τι σημαίνουν τα μηνύματα κατάστασης του Πίνακα Πληρωμών;

ΠΡΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ: Η συγκεκριμένη πληρωμή θα αποσταλεί στο χρηματοπιστωτικό ίδρυμα προς πραγματοποίηση κατά την εκτιμώμενη ημερομηνία εκτέλεσης.
ΑΠΕΣΤΑΛΜΕΝΗ – ΣΕ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΑΠΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ: Η συγκεκριμένη πληρωμή έχει αποσταλεί στο χρηματοπιστωτικό ίδρυμα και η επεξεργασία της μπορεί να διαρκέσει έως δέκα (10) εργάσιμες ημέρες.
ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ: Η συγκεκριμένη πληρωμή έχει ολοκληρωθεί επιτυχώς.
ΑΠΟΡΡΙΦΘΕΙΣΑ: Δεν κατέστη δυνατή η πραγματοποίηση της συγκεκριμένης πληρωμής. Στην περίπτωση αυτή ο αιτούμενος θα ενημερώνεται με κάθε πρόσφορο μέσο. Απαιτείται επικοινωνία του δικαιούχου με το Τηλέφωνο Εξυπηρέτησης Κοινού 210 2150231 (Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00-17:00).

Ποια χρηματοπιστωτικά ιδρύματα διατίθενται για την έκδοση ψηφιακής χρεωστικής κάρτας;

Viva.com, Eurobank και Alpha Tράπεζα.

Για την έκδοση ψηφιακής χρεωστικής κάρτας δεν προαπαιτείται ο δικαιούχος να είναι πελάτης των ως άνω ιδρυμάτων.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Οι ψηφιακές χρεωστικές κάρτες του Προγράμματος λήγουν αυτομάτως στις 31/12/2024 και δεν θα είναι δυνατή η πραγματοποίηση συναλλαγών με αυτές μετά την ημερομηνία αυτή.

Πώς επιλέγονται οι τελικοί Δικαιούχοι του Προγράμματος «Τουρισμός για Όλους 2024» από το σύνολο των αιτηθέντων;

Με την παρέλευση της προθεσμίας υποβολής αιτήσεων συμμετοχής στο Πρόγραμμα, οι δυνητικοί δικαιούχοι κατατάσσονται σε Προσωρινό Πίνακα Δυνητικών Δικαιούχων, στον οποίο αναγράφονται: ο Κωδικός Αριθμός Αίτησης της αίτησης συμμετοχής τους και τα τέσσερα τελευταία ψηφία του Αριθμού Φορολογικού Μητρώου τους (ΑΦΜ).

Ο Οριστικός Πίνακας Δικαιούχων για τους οποίους θα εκδοθεί η ψηφιακή χρεωστική κάρτα διαμορφώνεται με ηλεκτρονική κλήρωση μεταξύ των αιτήσεων από τον ανωτέρω Προσωρινό Πίνακα.

Ο Οριστικός Πίνακας Δικαιούχων και ο Πίνακας μη κληρωθέντων ή αποκλεισθέντων καταρτίζονται με απόφαση του Φορέα Υλοποίησης. Ο Προσωρινός Πίνακας Δικαιούχων και ο Οριστικός Πίνακας Δικαιούχων αναρτώνται στους ιστότοπους του Υπουργείου Τουρισμού (www.mintour.gov.gr) και του Φορέα Υλοποίησης (www.ktpae.gr).

Σε ποιες ενέργειες θα πρέπει να προβούν όσοι αιτηθέντες περιλαμβάνονται στον Οριστικό Πίνακα Δικαιούχων;

Μετά την ολοκλήρωση της κλήρωσης και της δημοσίευσης του Οριστικού Πίνακα Δικαιούχων, η Κοινωνία της Πληροφορίας ΜΑΕ διαβιβάζει στο πιστωτικό ίδρυμα ή τον χρηματοπιστωτικό οργανισμό τα στοιχεία του δικαιούχου και ειδικότερα το όνομα, το επώνυμο, τον ΑΦΜ, τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, τον αριθμό κινητού τηλεφώνου και το ποσό που δικαιούται να λάβει, στοιχεία τα οποία είναι απαραίτητα για την έκδοση της ψηφιακής χρεωστικής κάρτας. Το πιστωτικό ίδρυμα ή ο χρηματοπιστωτικός οργανισμός διανέμει, αποκλειστικώς ηλεκτρονικά, τις άυλες ψηφιακές χρεωστικές κάρτες εντός δύο (2) εργάσιμων ημερών από την παραλαβή του εκάστοτε σχετικού αρχείου, χωρίς να συνάπτει πελατειακή σχέση με τον δικαιούχο.

Στη συνέχεια, το πιστωτικό ίδρυμα ή ο χρηματοπιστωτικός οργανισμός ενημερώνει τον δικαιούχο για τη διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσει για την ενεργοποίηση της κάρτας και την πίστωση του χρηματικού ποσού, αποστέλλοντας:

α. γραπτό μήνυμα (sms) στον αριθμό κινητού τηλεφώνου που έχει δηλώσει ο δικαιούχος στην ειδική εφαρμογή με ενσωματωμένες οδηγίες για την ενεργοποίηση της ψηφιακής χρεωστικής κάρτας και

β. μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που έχει δηλώσει ο δικαιούχος στην ειδική εφαρμογή με ενσωματωμένο σύνδεσμο για την ενεργοποίηση της άυλης ψηφιακής χρεωστικής κάρτας.

Αφού εισέλθει στον ανωτέρω σύνδεσμο, ο δικαιούχος δημιουργεί προσωπικό κωδικό πρόσβασης (password) και λαμβάνει κωδικό επιβεβαίωσης με νέο γραπτό μήνυμα (sms), προκειμένου να ενεργοποιήσει την ψηφιακή χρεωστική κάρτα του με το πιστωθέν ποσό.

Η ψηφιακή χρεωστική κάρτα προορίζεται αποκλειστικά για ηλεκτρονικές συναλλαγές ή μέσω συσκευής η οποία υποστηρίζει την τεχνολογία ανέπαφων συναλλαγών, δηλαδή μέσω ιστοσελίδας ή ηλεκτρονικής πλατφόρμας στην οποία δίνεται η δυνατότητα απευθείας χρέωσης της ψηφιακής χρεωστικής κάρτας με τη συμπλήρωση των στοιχείων της ή με τη χρήση εφαρμογής σε ηλεκτρονική συσκευή που υποστηρίζει τη λειτουργία ανέπαφων συναλλαγών μέσω ασύρματης σύνδεσης δύο συσκευών με απλή επαφή ή προσέγγισή τους (τεχνολογία NFC).

Μέχρι πότε μπορεί να γίνει χρήση της ψηφιακής χρεωστικής κάρτας που εκδίδεται από το Πρόγραμμα «Τουρισμός για Όλους 2024»;

Μέχρι 31/12/2024.

Σε ποιες επιχειρήσεις μπορεί να χρησιμοποιηθεί η κάρτα του Προγράμματος «Τουρισμός για Όλους 2024» και πώς;

Το πιστωθέν χρηματικό ποσό δύναται να χρησιμοποιηθεί αποκλειστικά από τον δικαιούχο για διαμονή σε καταλύματα που φέρουν σχετικούς με την παροχή υπηρεσιών διαμονής Κωδικούς Κατηγορίας Εμπόρου και διατηρούν την έδρα τους στην ελληνική επικράτεια.

Κατηγορία εμπόρου/MCC

Περιγραφή δραστηριότητας

3501 έως 3999

Ξενοδοχειακές επιχειρήσεις/καταλύματα

7011

Λοιπές ξενοδοχειακές επιχειρήσεις/καταλύματα

7032

Κατασκηνώσεις αναψυχής και αθλητισμού

7033

Camping

7012

Timeshare Real Estate

Κάθε άυλη ψηφιακή προπληρωμένη κάρτα εξαργυρώνεται είτε εφάπαξ στο ίδιο τουριστικό κατάλυμα είτε τμηματικά σε διαδοχικά τουριστικά καταλύματα, αναλόγως του διαθέσιμου υπολοίπου της, όποια χρονική στιγμή επιθυμεί ο δικαιούχος μέχρι 31/12/2024.

Κατά τη διαδικασία υποβολής της αίτησης στο Πρόγραμμα και ενεργοποίησης της άυλης προπληρωμένης κάρτας μπορεί να χρησιμοποιηθεί οποιοσδήποτε τύπος κινητού τηλεφώνου.

Από τη στιγμή όμως που θα ενεργοποιηθεί η άυλη προπληρωμένη κάρτα, για να χρησιμοποιηθεί σε τερματικό POS, θα πρέπει να έχει συνδεθεί σε υπηρεσίες Apple Pay ή Google Pay και να χρησιμοποιείται από smartphone που υποστηρίζει συναλλαγές NFC.

Εναλλακτικά, μπορεί να χρησιμοποιηθεί με υποβολή των στοιχείων της σε κατάλληλους διαδικτυακούς τόπους παρόχων διαμονής ακόμη και άνευ χρήσης τεχνολογίας NFC.

Σε περίπτωση απόρριψης συναλλαγής με την κάρτα του Προγράμματος ο δικαιούχος θα πρέπει να επικοινωνεί με το πιστωτικό ίδρυμα έκδοσης της κάρτας του, για να πληροφορείται σχετικά με την αιτία μη αποδοχής της συναλλαγής του, καθώς το Κέντρο Υποστήριξης του Προγράμματος δεν διαθέτει πρόσβαση σε στοιχεία τραπεζικών συναλλαγών.

Πού μπορώ να απευθυνθώ για ερωτήματα ή διευκρινίσεις;

Για οποιαδήποτε απορία, μπορείτε να καλέσετε στο Τηλέφωνο Εξυπηρέτησης Κοινού 210-2150231, από Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00-17:00.

Εκκλησία Online
Γράψε το σχόλιό σου

Αφήστε μια απάντηση

Comment moderation is enabled. Your comment may take some time to appear.