Το εσπέρας του Σαββάτου 13 Ιουνίου, ο Σεβασμ. Μητροπολίτης κ. Γεράσιμος χοροστάτησε στον Εσπερινό που τελέσθηκε στον Ιερό Ναό Αγίων Πάντων Αβδού.

Στο κήρυγμα προς τους ευσεβείς χριστιανούς ο Σεβασμιώτατος ανεφέρθη στην Εορτή πάντων των Αγίων Αποστόλων, Ευαγγελιστών, Μαρτύρων και Ιεραρχών και εξήγησε για ποιο λόγο η Εκκλησία την τοποθετεί στο τέλος της περιόδου του Πεντηκοσταρίου. «Η χαρμόσυνη περίοδος του Πεντηκοσταρίου που ξεκινάει από τη βραδιά της Αναστάσεως, ολοκληρώνεται την τελευταία Κυριακή της περιόδου αυτής με την Εορτή των Αγίων Πάντων. Η Εκκλησία θέσπισε τον εορτασμό όλων των Αγίων, βεβαιώνοντας έτσι το υπερφυσικό έργο της επενέργειας του Αγίου Πνεύματος στον κόσμο· διότι εκείνο που επιτελεί τα πάντα μέσα στην Εκκλησία είναι το Άγιο Πνεύμα. Γι’ αυτό και από την ημέρα της χαριτώσεώς της μέσα στον χώρο και τον χρόνο, πορεύεται και διαρκώς θα πορεύεται έως την εσχάτη ημέρα της Δευτέρας Παρουσίας του Κυρίου.

Και συμπλήρωσε: «Οι Άγιοι είναι λοιπόν οι καρποί της καθόδου του Αγίου Πνεύματος που εορτάσαμε την προηγούμενη Κυριακή της Πεντηκοστής. Είναι οι πρώτοι καρποί της κηρύξεως του Ευαγγελίου στα πέρατα της Οικουμένης από τους Αποστόλους, οι οποίοι φωτίσθηκαν από την έλευση του Παρακλήτου. Είναι η σφραγίδα της παρουσίας και της παραμονής του Αγίου Πνεύματος στον κόσμο που κατάφερε να σοφίσει το ανθρώπινο γένος και να αποκαταστήσει την επικοινωνία και την σχέση του ανθρώπου με τον Θεό και τον πλησίον.

Την Κυριακή των Αγίων Πάντων 14 Ιουνίου ο Όρθρος και η Θεία Λειτουργία τελέσθηκαν στον Ιερό Ναό Κοιμήσεως της Θεοτόκου Μαλίων, ιερουργούντος του Σεβασμ. Μητροπολίτου κ. Γερασίμου.

Τον Θείο Λόγο κήρυξε προς το ευσεβές εκκλησίασμα ο Σεβασμιώτατος, ο οποίος ανέλυσε την ευαγγελική περικοπή της ημέρας από το κατά Ματθαίον Ευαγγέλιο.

«Η Αγία μας Εκκλησία εισάγει από αυτή την Κυριακή τα ευαγγελικά αναγνώσματα του Αποστόλου και Ευαγγελιστού Ματθαίου, με τα οποία κατηχεί και πληροφορεί τους πιστούς αλλά και εκείνους που θέλουν να πιστεύσουν στον αληθινό Θεό.

Ο Χριστός καλεί όλους τους ανθρώπους σε ομολογία Πίστεως. Λέγει εν πρώτοις ότι όποιος Τον ομολογήσει Θεάνθρωπο μπροστά στους ανθρώπους, και μάλιστα σε καιρό διωγμού, Εκείνος θα τον ομολογήσει ενώπιον του Πατρός Του κατά την Δευτέρα Παρουσία και όποιος Τον αρνηθεί θα πράξει το ανάλογο. Ο Κύριος προτρέπει λοιπόν όλους μας να τον αγαπήσουμε ειλικρινά και να θυσιαστούμε γι’ Αυτόν, διότι τότε ο άνθρωπος αποκτά μεγάλη ευλογία και δύναμη και μόνο τότε λειτουργούν σωστά όλες οι υπόλοιπες αγάπες· προς τον συνάνθρωπο, προς την κτίση, προς το ωραίο, προς όλα τα αγαθά.

Ο Χριστός μας παρακινεί να Τον αγαπήσουμε πάνω από τις μητέρες, τους πατέρες, τα παιδιά και τους συγγενείς μας, πάνω από τον εαυτό μας. Απευθύνεται μάλιστα με απόλυτο τρόπο προς τους ανθρώπους διότι νοιάζεται πραγματικά για την σωτηρία μας, επιθυμεί να μας απαλλάξει από τις αδυναμίες και τα πάθη που διακατέχουν την ψυχή μας: την φιλαργυρία, την φιλοδοξία, την φιληδονία. Και μας βεβαιώνει ότι αν τον εμπιστευθούμε θα κερδίσουμε την αιωνιότητα και θα λάβουμε κατά την Δευτέρα Παρουσία εκατονταπλασίονα αγαθά από αυτά της παρούσας ζωής».

Εκκλησία Online
Αποστολή
Αξιολόγηση επισκεπτών 0 (0 ψήφοι)

Προσθήκη σχολίου

Το email είναι ήδη εγγεγραμμένο στην ιστοσελίδα. Παρακαλώ συνδεθείτε ή ξαναπροσπαθήστε.

Δώσατε λάθος όνομα ή κωδικό

Sorry, you must be logged in to post a comment.