Με λαμπρότητα γιορτάστηκε ο εσπερινός για την εορτή της Παναγίας Μυρτιδιώτισσας στον Ιερό Ναό Παναγίας Μυρτιδιώτισσας στο Νέο Φάληρο, στον Πειραιά.

Μέλη της Κυθηραϊκής Αδελφότητας Πειραιά – Αθήνας έδωσαν το παρόν. Το σωματείο γράφει σε ανάρτησή του: «Με ιδιαίτερη λαμπρότητα γιορτάσαμε την προστάτιδα του νησιού μας Παναγία Μυρτιδιώτισσα με αρχιερατικό εσπερινό, αρτοκλασία και λιτανεία στον ομώνυμο Ιερό Ναό του Νέου Φαλήρου. Η συμμετοχή των Κυθηρίων ήταν εντυπωσιακή και τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του συλλόγου μοίρασαν μετά το πέρας της ακολουθίας Κυθηραϊκό άρτο στους προσκυνητές. Από το Διοικητικό Συμβούλιο της Κυθηραϊκής Αδελφότητας Πειραιώς – Αθηνών χρόνια πολλά σε όλους του Κυθήριους».

Εκκλησία Online
Γράψε το σχόλιό σου

Αφήστε μια απάντηση

Comment moderation is enabled. Your comment may take some time to appear.