Ο Υπουργός Ναυτιλίας στον Μητροπολίτη Σύρου.

Ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής κ. Βασιλ. Κικίλιας, άμα τη αφίξει του για υπηρεσιακούς λόγους στην Ερμούπολη, μετέβη στο Διοικητικό Κεντρο της Ιεράς Μητροπόλεως, όπου πραγματοποίησε εθιμοτυπική επίσκεψη στον Σεβασμιώτατο κ. Δωρόθεο Β’ , ο οποίος τον υπεδέχθη προφρόνως, τον ευχαρίστησε για την επίσκεψή του και του ευχήθηκε καλή διαμονή στην πρωτεύουσα πόλη της Περιφέρειας Ν. Αιγαίου και των Κυκλάδων, η οποία εορτάζει την επέτειο των 200 χρόνων από την ονοματοδοσία της.

Εκκλησία Online
Γράψε το σχόλιό σου

Αφήστε μια απάντηση

Comment moderation is enabled. Your comment may take some time to appear.