Το πρωΐ της Τετάρτης, 24ης Ιουνίου, ο Σεβ. Μητροπολίτης Σηλυβρίας κ. Μάξιμος συναντήθηκε με τον αναπληρωτή Δήμαρχο Σηλυβρίας Εντιμ. κ. Yalçın Ekici και διεβίβασε τις θερμές ευχές του Παναγιωτάτου Οικουμενικού Πατριάρχου κ. Βαρθολομαίου και του ιδίου για επιτυχή εκτέλεση των νέων καθηκόντων του Εντιμ. κ. Ekici.

Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε σε εγκάρδιο και φιλικό κλίμα.

Εκκλησία Online
Γράψε το σχόλιό σου

Αφήστε μια απάντηση

Comment moderation is enabled. Your comment may take some time to appear.