Γράφει η Μητρόπολη Καστοριάς

Τη βασιλόπιτα της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας και της Αστυνομικής Διευθύνσεως Καστοριάς ευλόγησε και έκοψε ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Καστορίας κ. Σεραφείμ.

Ο Σεβασμιώτατος ευχήθηκε σε όλους να έχουν καλή κι ευλογημένη χρονιά, υγεία στη ζωή τους και δύναμη να ανταποκρίνονται στα καθήκοντά τους και στη διακονία τους προς όφελος των συμπολιτών μας.

Ο Κστοριάς Σεραφείμ ευλόγησε τη βασιλόπιτα της Αστυνομίας και της Πυροσβεστικής Ο Κστοριάς Σεραφείμ ευλόγησε τη βασιλόπιτα της Αστυνομίας και της Πυροσβεστικής Ο Κστοριάς Σεραφείμ ευλόγησε τη βασιλόπιτα της Αστυνομίας και της Πυροσβεστικής

 

Εκκλησία Online
Γράψε το σχόλιό σου

Αφήστε μια απάντηση

Comment moderation is enabled. Your comment may take some time to appear.