Σε ό,τι αφορά τα ειδικά μαθήματα που δεν διδάσκονταν έως τώρα στα σχολεία αλλά οι υποψήφιοι καλούνταν να εξεταστούν σε αυτά, όπως Ισπανικά, Μουσική και Σχέδιο, μετά τις γιορτές το υπουργείο θα φτιάξει γκρουπ προκειμένου οι υποψήφιοι να τα διδαχθούν διαδικτυακά.

Την ίδια ώρα για τις φετινές Πανελλαδικές οι εκπαιδευτικοί ζητούν μείωση της ύλης λόγω της τηλεκπαίδευσης. Σύμφωνα με τις επίσημες ανακοινώσεις, τα σχολεία θα ανοίξουν στις 8 Ιανουαρίου του 2021 και ως τότε η τηλεκπαίδευση καλά θα κρατεί, χωρίς να αποκλείεται να χρησιμοποιηθεί και τους επόμενους μήνες αν αυτό κριθεί απαραίτητο από τους ειδικούς, που μιλούν για τρίτο κύμα του ιού τον Ιανουάριο ή τον Φεβρουάριο.

Η ΟΛΜΕ ζητεί μείωση της ύλης τόσο για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις και νέα προσαρμογή της όσο και για τις άλλες τάξεις Γυμνασίου και Λυκείου και την επαναδιδασκαλία της ύλης της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, όταν θα ανοίξουν τα σχολεία.

Την ίδια ώρα, σύμφωνα με πληροφορίες, νέα θέματα προστίθενται στην Τράπεζα Θεμάτων, από την οποία θα επιλέγονται τα μισά θέματα στις προαγωγικές εξετάσεις του Λυκείου, με πρώτη εφαρμογή στους μαθητές της φετινής Α’ Λυκείου.

Ωστόσο, λόγω τηλεκπαίδευσης, δεν αποκλείεται να αναβληθεί τελικά η φετινή πρεμιέρα της Τράπεζας Θεμάτων.

Το υπουργείο Παιδείας είναι έτοιμο «να προχωρήσει σε προσαρμογή οποιασδήποτε πτυχής της εκπαιδευτικής διαδικασίας», προκειμένου οι εξετάσεις αλλά και κάθε μορφής εκπαίδευση να πραγματοποιηθούν ομαλά.

Με στόχο την καλύτερη κατάταξη των υποψηφίων, το υπουργείο Παιδείας προκρίνει την επαναφορά των συντελεστών βαρύτητας αλλά και έναν νέο τρόπο υπολογισμού των μορίων, αρχής γενομένης από τις πανελλαδικές εξετάσεις του 2021 και εφεξής.

Οπως ορίζει, λοιπόν, η σχετική υπουργική απόφαση, ο υπολογισμός του συνολικού αριθμού μορίων των υποψηφίων θα γίνεται ως εξής: το άθροισμα των γραπτών βαθμών στην 20βαθμη κλίμακα, με προσέγγιση δεκάτου, των τεσσάρων πανελλαδικά εξεταζόμενων μαθημάτων, τα οποία προβλέπονται στην Ομάδα Προσανατολισμού όπου ανήκει ο υποψήφιος κάθε Επιστημονικού Πεδίου, θα πολλαπλασιάζεται επί δύο.

Στη συνέχεια στο γινόμενο αυτό θα προστίθενται τα γινόμενα των βαθμών των δύο μαθημάτων με τους αντίστοιχους συντελεστές βαρύτητας τα οποία προβλέπονται στην Ομάδα Προσανατολισμού. Το τελικό άθροισμα πολλαπλασιάζεται με το εκατό 100.

Ο ορισμός των εισακτέων

Στο τραπέζι των συζητήσεων έχει πέσει η πρόταση, η είσοδος στα ΑΕΙ να γίνεται με βάση σε μάθημα ή μαθήματα που θα ορίζουν τα ίδια , εκτός φυσικά από τη βάση εισαγωγής που ορίζεται από το υπουργείο Παιδείας. Το σχέδιο προβλέπει ο ορισμός του αριθμού των εισακτέων να γίνεται από τα ίδια τα πανεπιστήμια, όπως ακριβώς είχε ζητηθεί και πέρυσι, αλλά λόγω πανδημίας σταμάτησε η συνεννόηση υπουργείου – πρυτάνεων για το συγκεκριμένο ζήτημα.

Σε ό,τι αφορά τη βάση εισαγωγής, η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως προσανατολίζεται στο να μπορεί κάθε σχολή να βάλει τη δική της βάση σε μάθημα που το θεωρεί σημαντικό, ενώ ξεκαθάρισε ότι «είμαστε σε συνεχή επικοινωνία, συνεχή συζήτηση με το ΙΕΠ, αναμένοντας βεβαίως και τις εισηγήσεις των ειδικών σχετικά με την επαναλειτουργία των σχολείων.

Αρα για όλα αυτά θα υπάρξουν κατευθυντήριες οδηγίες το αμέσως επόμενο διάστημα, αφού δούμε και τι θα γίνει ακριβώς με τα σχολεία».

Ειδικά για το πότε θα εφαρμοστεί η βάση εισαγωγής και αν θα είναι οριζόντια για όλα τα τμήματα, η υπουργός Παιδείας είπε: «Είμαστε πολύ επιφυλακτικοί σχετικά με την ύπαρξη μιας οριζόντιας βάσης.

Κι αυτό διότι θεωρούμε ότι υπάρχουν περιπτώσεις, όπως κάποια πρώην ΤΕΙ που ενσωματώθηκαν από την προηγούμενη κυβέρνηση σε πανεπιστήμια, τα οποία έχουν εξαιρετικό δυναμικό, πολύ μεγάλη απορρόφηση στην αγορά εργασίας και μπορεί να έχουν χαμηλή βάση.

Αντιστοίχως, υπάρχουν άλλες σχολές που μπορεί να έχουν πολύ υψηλές απαιτήσεις. Αρα μια οριζόντια βάση που να καλύπτει όλες τις περιπτώσεις μάς δημιουργεί επιφυλάξεις.

Εχουμε εξετάσει το ενδεχόμενο να μπορεί το κάθε τμήμα, η κάθε σχολή να ορίζει συγκεκριμένη βάση εισαγωγής για ένα ή περισσότερα μαθήματα στα οποία εξετάζονται οι υποψήφιοι».

Εκκλησία Online
Αποστολή
Αξιολόγηση επισκεπτών 0 (0 ψήφοι)

Προσθήκη σχολίου

Το email είναι ήδη εγγεγραμμένο στην ιστοσελίδα. Παρακαλώ συνδεθείτε ή ξαναπροσπαθήστε.

Δώσατε λάθος όνομα ή κωδικό

Sorry, you must be logged in to post a comment.