Γράφει η Μητρόπολη Βεροίας.

Το Σάββατο 13 Απριλίου το απόγευμα o Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Βεροίας, Ναούσης και Καμπανίας κ. Παντελεήμων, χοροστάτησε στον Αναστάσιμο Εσπερινό στον Ιερό Μητροπολιτικό Ναό Μεταμορφώσεως του Σωτήρος Ναούσης.

Στο τέλος του Εσπερινού ομίλησε ο Ιερομόναχος π. Αντύπας Αγιορείτης με θέμα: «Εν παντί ευχαριστείτε».

Εκκλησία Online
Γράψε το σχόλιό σου

Αφήστε μια απάντηση

Comment moderation is enabled. Your comment may take some time to appear.