Το πρωί της Τρίτης 23 Ιουνίου, ο Σεβ. Μητροπολίτης Πέτρας και Χερρονήσου κ. Γεράσιμος ιερούργησε στον Ιερό Μητροπολιτικό Ναό Μεγάλης Παναγίας Νεαπόλεως, κατά την εορτή των Αγίων Κρητών Νεομαρτύρων Ιεραρχών και των συν αυτοίς, οι οποίοι μαρτύρησαν κατά τα έτη 1821-1822.

Μεταξύ αυτών συγκαταλέγονται οι Νέοι Ιερομάρτυρες Ιωακείμ Επίσκοπος Πέτρας και Ιωακείμ Επίσκοπος Χερρονήσου, προστάτες του Συνδέσμου Κληρικών της Ιεράς Μητροπόλεως, τη μνήμη των οποίων τίμησαν.

Στη συνέχεια πραγματοποιήθηκε Ιερατική Σύναξη των κληρικών της Ιεράς Μητροπόλεως η οποία ασχολήθηκε με επίκαιρα ποιμαντικά και διοικητικά θέματα, ακολούθως δε πραγματοποιήθηκαν αρχαιρεσίες για την ανάδειξη νέου ΔΣ του Συνδέσμου Κληρικών.

Εκκλησία Online
Γράψε το σχόλιό σου

Αφήστε μια απάντηση

Comment moderation is enabled. Your comment may take some time to appear.