ΕΚΚΛΗΣΙΑ ONLINE: Έγγραφα-φωτιά παρουσιάζει σήμερα Παρασκευή 17 Ιουλίου το ΕΚΚΛΗΣΙΑ ONLINE- Σημαντικά ερωτήματα προκύπτουν από την καθαίρεση Ιακώβου- Ποιους επηρεάζει αυτή η εξέλιξη στο Παλαιό Ημερολόγιο.

Το ΕΚΚΛΗΣΙΑ ONLINE παρουσιάζει τις αποφάσεις της Ιεράς Συνόδου του Παλαιού Εορτολογίου αναφορικά με το ζήτημα του Μητροπολίτου Πενταπόλεως ο οποίος φέρεται να κατηγορείται για πολύ σοβαρά αδικήματα μαζί με άλλους Επισκόπους του Παλαιού Εορτολογίου.

Μέσα στα έγγραφα εσωκλείεται η απολογία- Δήλωση μετανοίας του φερόμενου ως κατηγορουμένου Μητροπολίτου Ιακώβου αλλά και η απόφαση καθαιρέσεως του.

Τα ερωτήματα που ανακύπτουν από τη δημοσιοποίηση των εγγράφων είναι αμείλικτα μιας και οι απαντήσεις που θα δοθούν κρίνουν το παρόν αλλά και το μέλλον του Παλαιού Εορτολογίου εν (τω) συνόλω.

Όπως προκύπτει από την απόφαση που σήμερα δημοσιεύουμε , ο κατηγορούμενος στην απολογία του παραδέχεται την ακυρότητα χειροτονιών εις τα οποίας προέβη δηλώνοντας δε πως εξαναγκάσθηκε.

Η ακυρότητα των χειροτονιών των κατηγορουμένων που συνδυάζονται και με την καθαίρεση Ιακώβου δημιουργούν τσουνάμι στο μεγαλύτερο μέρος του Παλαιού Εορτολογίου. Ασφαλείς και μετριοπαθείς πηγές κάνουν λόγο πως τουλάχιστον 8 στους 10 επηρεάζονται άμεσα ή έμμεσα με αυτήν την εξέλιξη, αφού επηρεάζεται άμεσα η λειτουργική ζωή και η τέλεση Ακολουθιών

Τα ερωτήματα που τίθενται αυτή την ώρα τελικώς αφορούν την επιβίωση ή μη του Παλαιού Εορτολογίου στο σύνολό του.

ΥΓ : Να σημειωθεί πως πηγές από την Αυστραλία κάνουν λόγο για σοβαρά προβλήματα που έχουν προκύψει με τα οποία θα ασχοληθούμε σε νέο δημοσίευμα.

Φανούρης Ευστράτιος
Αποστολή
Αξιολόγηση επισκεπτών 3.5 (2 ψήφοι)

Προσθήκη σχολίου

Το email είναι ήδη εγγεγραμμένο στην ιστοσελίδα. Παρακαλώ συνδεθείτε ή ξαναπροσπαθήστε.

Δώσατε λάθος όνομα ή κωδικό

Sorry, you must be logged in to post a comment.

1 Σχόλιο

Νεότερο
Καλύτερο Νεότερο Παλαιότερο
1
Αθανάσιος Παπαϊωάννου

Ὡς θεολόγοςͺ τὸ μόνο ποὺ ἔχω νὰ δηλώσω, εἶναι ὅτι τὸ κείμενο τοῦτο εἶναι κατάπτυστο, καθὼς γιὰ νὰ γίνῃ κανονικὴ καθαίρεση Ἀρχιερέως, χρειάζονται 12 ὑπογραφὲς Ἀρχιερέων (σὺν μία τοῦ Ἀρχιεπισκόπου) ὁπότε βλέποντας ὅτι τὸ ἔγγραφο ἔχει μόνον 6 ὑπογραφές, καταλήγουμε στὸ ὅτι ἡ "καθαίρεση" εἶναι κανονικῶς ἄκυρη.

Ἐπίσης, δὲν δύναμαι νὰ ἀντιληφθῶ γιὰ ποιόν ἀκριβῶς λόγο δημοσιοποιεῖται τὸ ἔγγραφο τοῦτο 9 ἔτη κατόπιν τῆς ἀρχικῆς δημοσιεύσεώς του.