Η Ιερά Επιστασία του Αγίου Όρους καλεί, με Εγκύκλιό της, τους Γέροντες των Καρεώτικων Κελλιών να προσέλθουν στον Ιερό Ναό του Πρωτάτου και να συνπανηγυρίσουν την ανάμνηση του θαύματος της παραδόσεως του Αρχαγγελικού προς την Υπεραγίαν Θεοτόκον Ύμνου «Άξιον Εστίν», που τιμάται την 11η/ 24η Ιουνίου.

 

Ε.jpg

Sgourou Stauroula
Γράψε το σχόλιό σου

Αφήστε μια απάντηση

Comment moderation is enabled. Your comment may take some time to appear.