Στον εορτάζοντα Ιερό Ναό των Εισοδίων της Θεοτόκου στις Μυρτιές, το απόγευμα της Κυριακής 20 Νοεμβρίου 2022, ετελέσθη Πανηγυρικός Αρχιερατικός Εσπερινός, χοροστατούντος του Μητροπολίτη Λέρου Καλύμνου και Αστυπάλαιας κ. Παϊσίου, παρουσία πλήθους πιστών.

Πριν τον εσπερινό ο Μητροπολίτης Λέρου απένειμε το οφφίκιο του Πρωτοψάλτου της Ιεράς Μητροπόλεως στον κ. Εμμ. Γιαμαίο, ο οποίος επί σειρά ετών κοσμεί τα αναλόγια και τώρα διακονεί τον εν λόγω ιερό ναό.

Ο κ. Εμμ. Γιαμαίος συγκινημένος ευχαρίστησε τον Σεβασμιώτατο και αφιέρωσε το οφφίκιό του στους δασκάλους του Μαργαζιώτη, Μαλαφή και άλλους στη Πατμιάδα και στη Ρόδο, καθώς και στους ιερείς πατέρα και παππού του.

Εκκλησία Online
Γράψε το σχόλιό σου

Αφήστε μια απάντηση

Comment moderation is enabled. Your comment may take some time to appear.