ΕΛΛΑΔΑ-ΝΕΑ: Σε λειτουργία βρίσκεται από το μεσημέρι της Δευτέρας, 4 Μαΐου, η εφαρμογή της Ανεξάρτητης Αρχής ΔημοσίωνΕσόδων για την αναστολή κατά 75 ημέρες των προθεσμιών λήξης, εμφάνισης και πληρωμής αξιογράφων, στο πλήρως ανανεωμένο και χρηστικό περιβάλλον της πλατφόρμας, myBusinessSupport.Υπενθυμίζεται ότι η εφαρμογή θα είναι ανοιχτή μέχρι και την Πέμπτη, 7 Μαΐου.

ΑΑΔΕ: Άνοιξε το νέο myBusinessSupport

Σε λειτουργία βρίσκεται από το μεσημέρι της Δευτέρας, 4 Μαΐου, η εφαρμογή της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων για την αναστολή κατά 75 ημέρες των προθεσμιών λήξης, εμφάνισης και πληρωμής αξιογράφων, στο πλήρως ανανεωμένο και χρηστικό περιβάλλον της πλατφόρμας, myBusinessSupport.Υπενθυμίζεται ότι η εφαρμογή θα είναι ανοιχτή μέχρι και την Πέμπτη, 7 Μαΐου.

Παράλληλα δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ Β 1646/3-5-2020, η υπ. αριθμ. Α. 1099/2020 απόφαση των Υφυπουργών Οικονομικών, με την οποία εξειδικεύονται οι όροι και οι προϋποθέσεις για την ένταξη στις ευνοϊκές φορολογικές ρυθμίσεις των κομιστών των αξιογράφων, για τα οποία, σύμφωνα με την διάταξη του άρθρου δευτέρου της από 30/3/2020 Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου έχει ανασταλεί, για χρονικό διάστημα 75 ημερών, από την αναγραφόμενη σε αυτά ημερομηνία, η προθεσμία λήξης, εμφάνισης και πληρωμής τους.

ΟΠΕΚΑ – μόνο με ραντεβού οι υπηρεσίες του

Κατόπιν ραντεβού ή τηλεφωνικά θα πρέπει να επικοινωνούν οι πολίτες με τον ΟΠΕΚΑ σύμφωνα με την διοίκηση του Οργανισμού λαμβάνοντας υπόψη την αναγκαιότητα λήψης μέτρων για τον περιορισμό της διασποράς του κορωνοϊού και την ομαλή λειτουργία των Υπηρεσιών του και την εξυπηρέτηση των πολιτών.

Σύμφωνα με την εγκύκλιο του Υπουργείου Eσωτερικών (29/4/2020), εφόσον το αίτημά τους δεν δύναται να ικανοποιηθεί με άλλο τρόπο, ιδίως τηλεπικοινωνιακά, οι πολίτες μπορούν να προσέρχονται στις υπηρεσίες του ΟΠΕΚΑ μόνο κατόπιν προηγούμενης συνεννόησης (τηλεφωνικού ραντεβού).

Συνεπώς, για την εξυπηρέτησή τους οι πολίτες μπορούν να απευθύνονται:

– Aναφορικά με την πορεία των αιτήσεων τους ή οποιαδήποτε άλλη πληροφόρηση που άπτεται της χορήγησης των επιδομάτων, μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας, ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και της ιστοσελίδας του Οργανισμού. Τηλέφωνα επικοινωνίας υπάρχουν στην ιστοσελίδα https://opeka.gr/epikoinonia
– Για την καλύτερη εξυπηρέτηση των ατόμων με αναπηρία και των ανασφάλιστων υπερηλίκων που ανήκουν στην πλειονότητα σε ευπαθείς ομάδες, διατίθενται επιπλέον τηλεφωνικές γραμμές και διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
​- Αναπηρικά Προνοιακά Επιδόματα τηλ. 2131519238 – email: [email protected]

– Ανασφάλιστοι Υπερήλικες τηλ. 2131519206 – email: [email protected]
– Για τις υπηρεσίες πρωτοκόλλου, οι πολίτες επιπρόσθετα θα μπορούν να αποστέλλουν σκαναρισμένα τα δικαιολογητικά είτε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στην ηλεκτρονική Δ/νση [email protected]α.gr είτε με φαξ, είτε ταχυδρομικά. Σε περίπτωση ανάγκης διεκπεραίωσης με φυσική παρουσία θα λαμβάνονται αυστηρά μέτρα αποφυγής συνωστισμού.

– Yποβολή νέων αιτήσεων ή αιτήσεων ανανέωσης

– Για επιδόματα που διαθέτουν ηλεκτρονική πλατφόρμα υποβολής αιτήσεων, οι πολίτες καλούνται να χρησιμοποιήσουν αυτή την δυνατότητα.

Επίσης οι πολίτες μπορούν μέσω της ιστοσελίδας (www.opeka.gr) να ενημερώνονται για όλες τις νέες δυνατότητες που θα παρέχονται.’

Εκκλησία Online
Αποστολή
Αξιολόγηση επισκεπτών 0 (0 ψήφοι)

Προσθήκη σχολίου

Το email είναι ήδη εγγεγραμμένο στην ιστοσελίδα. Παρακαλώ συνδεθείτε ή ξαναπροσπαθήστε.

Δώσατε λάθος όνομα ή κωδικό

Sorry, you must be logged in to post a comment.