Με πανηγυρικό Αρχιερατικό Συλλείτουργο εορτάστηκε στην Κατερίνη η 51η επέτειος από τα εγκαίνια του Ιερού Ναού Παντανάσσης.

Στην κυριακάτικη Θεία Λειτουργία συλλειτούργησαν οι Μητροπολίτες Κοζάνης και Σερβίων κ.Παύλος και Κίτρους, Κατερίνης και Πλαταμώνος κ.Γεώργιος.

Προς της απολύσεως τελέστηκε μνημόσυνο υπέρ των κτητόρων και των κεκοιμημένων Ιερέων του Ιερού Ναού.

Ακολούθησε παρουσίαση του επετειακού λευκώματος και αγιασμός των εγκαινίων της αίθουσας του Ναού.

Το λεύκωμα προλογίζουν και χαιρετίζουν:
ο Παναγιώτατος Οικουμενικός Πατριάρχης κ.κ. Βαρθολομαίος,
ο Μητροπολίτης Περγάμου και Καταφυγιώτης στην καταγωγή κ. Ιωάννης
ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Κίτρους κ. Γεώργιος
ο Δήμαρχος Κατερίνης κ. Σάββας Χιονίδης και
η Αντιπεριφερειάρχης Πιερίας κα. Σοφία Μαυρίδου

Πηγή φωτογραφιών: από τον Ιερό Ναό

2704pant.JPG

2704pant1.JPG

2704pant2.JPG

2704pant3.JPG

2704pant4.JPG

2704pant5.JPG

 

Νταλιάρης Γιώργος
Γράψε το σχόλιό σου

Αφήστε μια απάντηση

Comment moderation is enabled. Your comment may take some time to appear.