Είμαι εβδομήντα χρονών τώρα.
Έλεγε ο Όσιος Ιάκωβος , ο Ηγούμενος της Ιεράς Μονής του Οσίου Δαυίδ:
Είμαι εβδομήντα χρονών τώρα,
σαράντα χρόνια που είμαι στο Μοναστήρι ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΜΕ ΑΔΙΚΗΣΕ Ο ΘΕΟΣ.
Επέτρεψε ο Θεός να έχω προβλήματα στην καρδιά, μηχανήματα στην καρδιά, εγχειρήσεις στην καρδιά και σε όλο το σώμα, αλλά ΕΧΩ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΧΡΙΣΤΟ ΚΑΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΜΕ ΔΥΝΑΜΩΝΕΙ.
Λέω:
”Πώς αντέχω;
Αν με βοηθήσης, Χριστέ μου, θα λειτουργήσω”.
Κάθε πρωί όλο το χρόνο λειτουργώ, εξυπηρετώ τον κόσμο που έρχεται και έχουν πνευματικά ζητήματα και ό,τι με φωτίσει ο Θεός λέω.
Παρακαλώ:
”Χριστέ μου, Eσύ είπες ότι θα σας δώσω στο στόμα και σοφία.
Λοιπόν, δώσε μου στο στόμα μου σοφία να μιλήσω και αν κάνω κανένα λάθος, γιατί είμαι και αγράμματος άνθρωπος,
μην με δικάσης εν εκείνη τη ημέρα…”.
Διατί μία μέρα θα φύγουμε,
υπάρχει Zωή Aιώνιος και γι’ αυτό φροντίζουμε για την ψυχή μας.
…………….
Υγ: Και έγινε ο γίγαντας της Ορθοδοξίας ,σ’ αυτόν τον αιώνα τον απατεώνα .
Αλλά μην ξεχνάμε και μένουμε στον θαυμασμό , γιατί μας είπαν και κάτι που θέλει αγώνα:
ΤΙΜΗ ΑΓΙΟΥ , ΜΙΜΗΣΙΣ ΑΓΙΟΥ!




































