Τι είπε ο Απόστολος Παύλος για την ομοφυλοφιλία;

Ας δούμε τι έγραφε:

Η ομοφυλοφιλία είναι συνέπεια της διαστροφής που υπέστη το ανθρώπινο γένος με το προπατορικό αμάρτημα· προέρχεται από την απομάκρυνση της θείας χάριτος απ’ την καρδιά του ανθρώπου, αφού οι άνθρωποι την έχουν διώξει ξεμακραίνοντας από το Θεό.

(Ρωμ. 1, 27, και 1, 18-32) 

Rousou Mina

Προσθήκη σχολίου

Το email είναι ήδη εγγεγραμμένο στην ιστοσελίδα. Παρακαλώ συνδεθείτε ή ξαναπροσπαθήστε.

Δώσατε λάθος όνομα ή κωδικό

Sorry, you must be logged in to post a comment.

1 Σχόλιο

Νεότερο
Καλύτερο Νεότερο Παλαιότερο
1
Θανάσης Αλμπάμντης

Όσα είπε απολογούμενος ο κ. Αμβρόσιος είναι αντικανονικά, αιρετικά έως και σατανιστικά. Θέλω να μάθω αν θα κληθεί σε συνοδικό ή άλλο Δικαστήριο, προκειμένου να αποσχηματισθεί.
Ο Αμβρόσιος, λοιπόν, είπε: «Αν είχα όπλο και μπορούσα από το νόμο, θα το χρησιμοποιούσα να τελειώνουμε». Δεν έχει σημασία αν εκ του νόμου έχει αυτό το δικαίωμα. Ο Αμβρόσιος δεν έχει διοριστεί δήμιος, ώστε να μπορεί να εκτελεί θανατικές ποινές. Άρα, πώς θα εκτελούσε την εσχάτη των ποινών, με ποια δικαιοδοσία; Και ποιον νόμο θα εφάρμοζε; Θεϊκό ή ανθρώπινο;
Είναι γεγονός, ότι το Δευτερονόμιο θεωρεί την ομοφυλοφιλία ως «βδέλυγμα» και προβλέπει την ποινή του θανάτου διά ξίφους. Όμως βδέλυγμα θεωρεί και το να τρως γαρίδες, αστακούς, καλαμάρια, τα οποία καταναλώνουν ασμένως και έως σκασμού πολλοί ιεράρχες, ιδιαίτερα στις περιόδους νηστείας.
Όμως αυτές τις αντιλήψεις τις κατάργησε ο Χριστός, διότι ο Χριστός, ως ο Μονογενής Υιός του Θεού, έφερε τη νέα σύμβαση (Καινή Διαθήκη) Ανθρώπου και Θεού σε συμπλήρωση της παλιάς (Παλαιά Διαθήκη). Η Παλαιά έγινε μεταξύ Αδάμ και Θεού, η Νέα μεταξύ Χριστού και Ανθρώπου. Αν, λοιπόν, ιεράρχες και ποίμνιο επιμένουν να εφαρμόζουν κατά γράμμα την Παλαιά Διαθήκη: α) θα πρέπει να σταματήσουν να τρώνε αστακούς και γαρίδες κ.λπ. και β) σημαίνει ότι δεν πιστεύουν πως ο Χριστός ήταν Υιός του Θεού και πρέπει να τον αποκηρύξουν, μαζί με την Καινή Διαθήκη.
Ο Χριστός αποκήρυξε την θανατική και σωματική ποινή, γενικά, το ίδιο και οι Μεγάλοι Πατέρες της Ορθοδοξίας, όχι μόνον διότι καταλύει την κορωνίδα της Δημιουργίας, αλλά και για τρεις ακόμη βασικούς λόγους: α) ο Θεός δίδει τη ζωή κι αυτός δικαιούται να την αφαιρεί, β) ο Χριστός την απέτρεψε, διότι ουδείς είναι αναμάρτητος για να έχει το ηθικό πλεονέκτημα και χάρη προς τούτο και γ) και κυριότερο: Η εκ προθέσεως ανθρωποκτονία στερεί τον άνθρωπο από την δυνατότητα μεταμελείας και συγχωρήσεως, μέχρι του φυσικού πέρατος της ζωής του, σύμφωνα με τη θεία βούληση.