ζάχαρη
Ένα πολύ ωραίο βίντεο της εκστρατείας "Sugar is Killing Us", με σκοπό την ενημέρωση για τις αρνητικές επιπτώσεις της ζάχαρης και την παρότρυνση για καλύτερες επιλογές τροφίμων.

Για πρώτη φορά στην ιστορία, τα παιδιά στις ΗΠΑ μάλλον δεν θα ξεπεράσουν σε χρόνο ζωής τους γονείς τους!

Τα αίτια; Ο τύπου 2, οι καρδιοπάθειες, το μεταβολικό σύνδρομο, η παχυσαρκία, παθήσεις…

Σύμφωνα με επίσημα στοιχεία ένας στους τρεις ενήλικες είναι παχύσαρκος, ενώ το 80% των τροφίμων στην Αμερική περιέχει πρόσθετη ζάχαρη!

Δείτε σε ένα άκρως κατατοπιστικό και χιουμοριστικό βίντεο της εκστρατείας «Sugar is Killing Us» τις συνέπειες της κατανάλωσης ζάχαρης στον οργανισμό μας…

Sgourou Stauroula
Γράψε το σχόλιό σου

Αφήστε μια απάντηση

Comment moderation is enabled. Your comment may take some time to appear.