Το απόγευμα της Μ. Τετάρτης που έχουμε την «μνείαν του Ιερού νιπτήρος και του Μυστικού Δείπνου) γίνεται ο Όρθρος της Μ. Πέμπτης.

Το απόγευμα της Κυριακής των Βαΐων που έχουμε την «μνείαν του Παγκάλου Ιωσήφ και της ξηρανθείσης συκής» γίνεται ο Όρθρος της Μ. Δευτέρας

Το απόγευμα της Μ. Δευτέρας που έχουμε την «μνείαν των δέκα παρθένων» γίνεται ο Όρθρος της Μ. Τρίτης.

Το απόγευμα της Μ. Τρίτης που έχουμε την «μνείαν της αλειψάσης τον Κύριον μύρω (πόρνης) γυναικός» γίνεται ο Όρθρος της Μ. Τετάρτης.

Το απόγευμα της Μ. Τετάρτης που έχουμε την «μνείαν του Ιερού νιπτήρος και του Μυστικού Δείπνου) γίνεται ο Όρθρος της Μ. Πέμπτης.

Το απόγευμα της Μ. Πέμπτης που έχουμε «την ανάμνησιν των αγίων και σωτηρίων παθών του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού» γίνεται ο Όρθρος της Μ. Παρασκευής.

Το πρωί της Μ. Παρασκευής τελούνται οι Μεγάλες Ώρες.

Το απόγευμα της Μ. Παρασκευής που έχουμε την «θεόσωμονταφήν και την εις άδουκάθοδον του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού» γίνεται ο Όρθρος του Μ. Σαββάτου. Τότε ψέλνονται και τα Εγκώμια.

Το πρωί του Μ. Σαββάτου γίνεται ο Εσπερινός του Μ. Σαββάτου.

Εκκλησία Online
Γράψε το σχόλιό σου

Αφήστε μια απάντηση

Comment moderation is enabled. Your comment may take some time to appear.