ΑΓΙΟ ΦΩΣ: Ένα πραγματικά απίστευτο και συνάμα προκλητικό συμβάν αποκαλύπτει σήμερα το ΕΚΚΛΗΣΙΑ ONLINE σχετικά με εκέινους των οποίων οι μεθοδεύσεις σκανδάλισαν εκατομμύρια πιστούς κατά τις Άγιες ημέρες του Πάσχα όσον αφορά το Άγιο Φως.

Ως γνωστόν το ΕΚΚΛΗΣΙΑ ONLINE έχει στραφεί νομικά εναντίον του site ellinika hoaxes σχετικά με άρθρα που αφορούν το Άγιο Φως.

Ο συγκεκριμένος ιστότοπος (άγνωστο το πως) διατείνεται πως κατέχει το αλάθητο στα ζητήματα των ψευδών ειδήσεων ενώ τον περισσότερο χρόνο οι εργαζόμενοι εκεί καταναλώνουν με το να προσπαθούν να βρουν το ψεύδος σε θέματα της Ορθοδόξου Πίστεως (σε σημείο εμμονής).

Καθείς βεβαίως έχει το αναφαίρετο δικαίωμα να καταπιάνεται με ό,τι επιθυμεί, και ουδείς τους μέμφεται επ αυτού.

Το πρόβλημα δυστυχώς έγκειται αλλού.

Πριν μερικές ημέρες πραγματοποιήθηκε ημερίδα με θέμα τις ψευδείς ειδήσεις εις τον χώρο της εκκλησιαστικής δημοσιογραφίας. Στην ημερίδα ομίλησαν Αρχιερείς, επιφανείς επιστήμονες.

Η ημερίδα τελούσε υπό την Αιγίδα της ΑΘΠ του Οικουμενικού Πατριάρχη.

Με έκπληξη διαπιστώσαμε πως μεταξύ των ομιλητών (μαζί δηλαδή με Μητροπολίτες και Θεολόγους), βρέθηκε και ο κύριος Θεόδωρος Δανιηλίδης.

Ο εν λόγω κύριος δηλώνει ιδρυτής των ellinika hoaxes και είναι εκείνος ο οποίος υπογράφει αρκετά άρθρα των οποίων στόχος είναι το Άγιο Φως και η Ορθοδοξία γενικότερα.

Συνέταιρος του εν λόγω κυρίου είναι ο δημοσιογράφος της ΕΡΤ κ. Δημήτριος Αλικάκος. Ο κ. Αλικάκος δηλώνει Αρχισυντάκτης του site ellinika hoaxes.

Ο κος Αλικάκος είναι ο συγγραφέας του βιβλίου ΛΥΤΡΩΣΗ, περί του Αγίου Φωτός. Για όσους δεν αντιλαμβάνονται ή δεν θυμούνται για τι πράγμα συζητάμε, ο κος Αλικάκος είναι η αιτία που οι Ορθόδοξοι απανταχού της Γης πέρασαν το φετινό Πάσχα βομβαρδιζόμενοι από ειδήσεις ότι το Άγιο Φως ανάβει ένας Μοναχός με τον αναπτήρα του.

Τη συγκεκριμένη αισχρή επίθεση του κ. Αλικάκου προς το Άγιο Φως καταδίκασαν Πατριαρχεία, Αρχιερείς, κλήρος και πιστοί ανά την οικουμένη.

Το ζήτημα λοιπόν που προκύπτει είναι το εξής: Πως είναι δυνατόν μια ημερίδα με ομιλητές τους υβριστές του Αγίου Φωτός και της Ορθοδόξου Πίστεως να τελεί υπό την Αιγίδα του Οικουμενικού Πατριάρχη;

Παραθέτω εν συνεχεία την επιστολή που λάβαμε από Αρχιερέα Πατριαρχείου:

Το Ανέσπερο Φως της Αναστάσεως φλέγει τους μωρούς και τους μηδενιστές.

Κάθε χρόνο με την έναρξη της Αγίας και μεγάλης Τεσσαρακοστής όλοι μας γινόμαστε παθητικοί αποδέκτες μιας παραφιλολογίας με ειδήμονες γεμάτους ψυχολογικά σύνδρομα που αμφισβητούν το άυλο φως της Αναστάσεως το οποίο άπτεται θαυμαστώ τω τρόπω και λαμβάνεται υπό των πιστών.

Μέχρι πρότινος είχαμε τους επιστημονίσκους να μιλούν για νήματα κεριών εμβαπτισμένα σε φώσφορο ή νάτριο και κάλιο.

Φέτος η φατρία των επιστημόνων θέλησε να απλοποιήσει τα συνάγματα της έρευνάς της μιλώντας για αναπτήρες και ήδη αναμμένες κανδήλες εντός του ιερού κουβουκλίου.

Παρουσιάστηκε λοιπόν φέτος κάποιος επονείδιστος που διψά για λίγη δημοσιότητα ,ο οποίος παρεμπιπτόντως χαίρει και της εκτίμησης Πατριάρχη πρωτόθρονης εκκλησίας και ομίλησε ως εκπρόσωπος φορέα με λόγο Συριζέϊκο και πνεύμα τραγικό για την τελετή του Αγίου φωτός.

Προς επίτευξη του σκοπού τους μάλιστα ο κύριος αυτός με την κουστωδία του επεστράτευσαν και Ιερομόναχο του Παναγίου τάφου να καταθέσει τα κωμικοτραγικά του.

Λες και η μαρτυρία του κάθε τυχάρπαστου τυχοδιώκτη έχει κάποια ιδιαίτερη σημασία …αφού όλοι μας γνωρίζουμε το πρόβλημα της λειψανδρίας και μέσα μας ομολογούμε το (ανάθεμα την ανάγκη ).

Όταν Άραβες ιστορικοί κάνουν λόγο για την θαυμαστή αφή του Αγίου φωτός ήδη από τον δέκατο αιώνα, όταν οι καθολικοί και οι Αρμένιοι τόσα χρόνια μας αποδέχονται ως αυθεντικούς και κυρίαρχους της τελετής, τότε οι φωνές από όλα τα λιανοτούφεκα είναι συριγμοί τεττίγων.

Ως και οι μουσουλμάνοι της ευρύτερης περιοχής των Ιεροσολύμων πασχίζουν να αποκτήσουν κι αυτοί το Άγιον Φως και να το έχουν ευλογία στα σπίτια τους.

Η μόνη μαρτυρία που δεν απέστειλε ο Θεός το φως του είναι όταν η Ιερουσαλήμ υπέφερε από την φρίκη των σταυροφόρων ,εις ένδειξη του αποτροπιασμού και της αποστροφής του προσώπου του για όσα έγιναν με έμβλημα τον τίμιο Σταυρό.

Η ιστορία επίσης είναι άκρως διδακτική.

Όταν επί οθωμανικής αυτοκρατορίας οι Αρμένιοι δωροδόκησαν τον πασά της περιοχής να εισέλθουν αυτοί στο ιερό κουβούκλιο τότε μετά από γέρο χρηματισμό το θέλημα τους εισακούστηκε.

Ομως ο Θεός τους επεφύλασσε μια ανείπωτη έκπληξη.

Οχι μόνον δεν τους εδόθη στα κηροπήγια τους το φως το φωτίζον αλλά εκείνο διήλθε μέσα από έναν κίονα της εισόδου του ναού και εδόθη στον Ελληνορθόδοξο Πατριάρχη αποκαθιστώντας την καθεστηκυία τάξη.

Μέχρι και ο Χότζα από το πλησιέστερο τζαμί είδε το φως να κατεβαίνει θαυματουργικά στον Ελληνορθόδοξο ιεράρχη και άρχισε να διαλαλεί το θαύμα από τον μιναρέ με αποτέλεσμα ο μουσουλμανικός όχλος να τον βασανίσει μέχρι μαρτυρικού θανάτου και να συγκαταλέγεται πλέον στην χορεία των μαρτύρων.

Όμως ας μεταβούμε στην σύγχρονη πραγματικότητα.

Είναι ποτέ δυνατόν η Ισραηλινή αστυνομία που είναι παρούσα στην όλη τελετή με το σφράγισμα του κουβουκλίου, την σωματική εξέταση του πατριάρχη ή ετέρου Ορθοδόξου Ιεράρχου να ανέχεται τόσο Θεοεμπαιγμό και τόσο όπιο για τον λαό ;

Οι Αρμένιοι και οι καθολικοί που πασχίζουν με νύχια και με δόντια να μας πάρουν τα δικαιώματά μας, είτε αυτά αφορούν πρωτεία είτε αυτά αφορούν κανδήλες, κεραμίδια και πλακάκια, θα ανέχονταν να βλέπουν τόσους αιώνες σιωπηλοί ένα τέτοιο θέατρο του παραλόγου, όπως αρέσκονται οι διάφοροι τσαρλατάνοι να παρουσιάσουν;

Και στο κάτω κάτω κάνεις κύριος της ελληνικής hoaxes που ευαγγελίζεται το πείραμα Βολκόφ και άλλες ασυναρτησίες δεν έχει το δικαίωμα, επειδή τον καλύπτουν πατριάρχες ,να βοθρολογεί και να υβρίζει τα όσια και τα ιερά του γένους μας .

Τι κι αν αυτοί οι κύριοι είναι επίσημοι ομιλητές, ο λόγος τους είναι κενός γεμάτος ψυχοβλάβεια .

Εμείς αγαπητοί μου αδελφοί ας κρατήσουμε ακεραίαν την πίστη των πατέρων μας και ας κλείσουμε τα αφτιά μας στις σειρήνες των ανόητων και των μασόνων.

Στώμεν καλώς εν φόβω και χαρά Θεού !

Διαβάστε περισσότερα άρθρα:

Ανδρέας Καραγιάννης-Νέα Ερυθραία: Μαζί θα χτίσουμε το μέλλον των παιδιών μας

 

Καραγιάννης Ανδρέας
Αποστολή
Αξιολόγηση επισκεπτών 4.8 (5 ψήφοι)

Προσθήκη σχολίου

Το email είναι ήδη εγγεγραμμένο στην ιστοσελίδα. Παρακαλώ συνδεθείτε ή ξαναπροσπαθήστε.

Δώσατε λάθος όνομα ή κωδικό

Sorry, you must be logged in to post a comment.

2 Σχόλια

Νεότερο
Καλύτερο Νεότερο Παλαιότερο
1
Λάζαρος Φιλιππου

Από την στιγμή που επαναστατήσατε άδικα κ παράνομα εναντίον του αληθινού/πραγματικού Πατριάρχη ΚΚ Ειρηναίου Α' ,τον φυλακίσατε τωρα 15 χρόνια σε εγκλεισμό,τον βρίσκατε τον προπυλακίσατε,τον χτυπήσατε κ.α. πολλα, σίγουρα θα σας εγκατέλειπε η Χάρις του Αγίου Πνεύματος!!!
Επιπλέον είσαστε όλοι Μασώνοι κ οι πλειοψηφία σας διαπράττετε σκάνδαλα ολκής ,ανωμαλίες όπως βίντεο με τραβεστί!!!!Η μασονία εισέβαλε στους κόλπους της Εκκλησίας,πράγμα Όχι και τόσο μυστικό αλλά ^ηλίου φαεινότερο^, βλέπε κ προφητεία Σταρετς Ανατόλιος της Όπτινα 1918,που λέει μεταξύ πολλών οτι ^οι λύκοι θα διεισδύσουν στους κόλπους της Εκκλησίας δια να την καταστρέψουν εκ των έσω,Κ οι αγνοί καλοί ποιμένες θα εκδιωχθούν καθώς θα αποβληθεί κ η χάρις απο όλους τους ναούς^
Έχετε διαταχθεί να προχωρήσετε τώρα στο προηγούμενο στάδιο της πανθρησκείας σας, στην προετοιμασία του δρόμου του Αντιχρίστου,και του Διαβόλου τον οποίο υπηρετείτε τυφλά πιστά κ επακριβώς, αφού αυτουνού παιδιά είσαστε.Βλασφημοι ,υβριστές του Αγίου Θελήματος Του Αγίου Λόγου κ το χειρότερο ^Είσαστε υβριστές του Αγίου Πνευματος^

Υβριστές του,

ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ: Είναι φοβερός ό λόγος με τον οποίο ό θείος Διδάσκαλος δήλωσε ότι υπάρχει αμαρτία, ή οποία δεν συγχωρείται. Και ή αμαρτία αύτη είναι ή βλασφημία του Αγίου Πνεύματος. «Διά τούτο λέγω ύμίν, πάσα αμαρτία και βλασφημία άφεθήσεται τοις άνθρώποις, ή δέ του Πνεύματος βλασφημία ούκ άφεθήσεται τοις άνθρώποις... ούτε έν τω νύν αίώνι ούτε έν τω μέλλοντι» (Ματθ. ιβ' 31­-32.βλ. και Μάρκ. γ' 28-30, Λουκ. ιβ 10).

Φόβο και απορία προξενεί στην ψυχή μας ή φράση αυτή του Κυρίου. Πώς είναι δυνατόν να υπάρχει αμαρτία πού δεν μπορεί να συγχωρηθεί; Και τότε πώς λέμε ότι το έλεος του Κυρίου είναι πέλαγος ανεξάντλητο, μπροστά στο όποιο όλες οι αμαρτίες των ανθρώπων είναι σαν σπίθες φωτιάς καταβυθιζόμενες εντός του;
Επιπλέον γιατί ή βλασφημία αποκλειστικά προς το Άγιον Πνεύμα να είναι τόσο φοβερή αμαρτία, ώστε να μένει ασυγχώρητη, και να μη συμβαίνει το ίδιο και όταν ή βλασφημία απευθύνεται προς το πρόσωπο π.χ. του Θεού Πατρός;
Κατ’ αρχάς πρέπει να πούμε ότι λέγοντας βλασφημία του Αγίου Πνεύματος δεν εννοούμε κάποια φραστική διατύπωση ύβρεως εναντίον του Θεού αλλά κάτι άλλο, εντελώς διαφορετικό.
Τί είναι λοιπόν ή βλασφημία του Αγίου Πνεύματος; Ό Κύριος τον φοβερό αυτό λόγο τον είπε όταν οι γραμματείς και οι Φαρισαίοι απέδιδαν την εκδίωξη των δαιμόνων εκ μέρους Του σε συνεργεία σατανική.
Έλεγαν συγκεκριμένα «ότι (ό Χριστός) Βεελζεβούλ έχει, και ότι εν τω άρχοντι των δαιμονίων έκβάλλει τά δαιμόνια» (Μάρκ. γ’ 22). Συνέβαινε δηλαδή να είναι οι ίδιοι αυτόπτες μάρτυρες των καταπληκτικότερων και ευεργετικότερων θαυμάτων, τα όποια γίνονταν εις έπιβεβαίωσιν της αγιότερης από ποτέ άλλοτε διδασκαλίας, και όμως αυτοί, πείσμονες έθελόκακοι, πωρωμένες καρδιές, δεν ήθελαν με κανέναν τρόπο να αποδεχθούν την αλήθεια, αλλά συνειδητά και επίτηδες διέστρεφαν τα πράγματα έτσι, ώστε να ονομάζουν το φώς σκότος και το σκότος φώς (βλ. Ήσ. ε’ 20).
Αυτήν ακριβώς την πώρωση τους, ώστε να αποδίδουν τα πράγματα με τον διαστροφικό αυτό τρόπο (δηλαδή τις ενέργειες του Θεού σε ενέργειες του σατανά) ό Κύριος ονόμασε βλασφημία του Αγίου Πνεύματος.
Συνεπώς, αν θα θέλαμε να δώσουμε ένα γενικό ορισμό της βλασφημίας κατά του Αγίου Πνεύματος, θα λέγαμε ότι αυτή είναι το να απορρίπτει κανείς όχι από άγνοια αλλά θεληματικώς, πεισμόνως, έθελοκάκως, άλαζονικώς και μετά μίσους την αλήθεια, πού μαρτυρείται με καταφάνερο τρόπο από τη θεία αποκάλυψη, από τον Ίδιο τον Θεό, και να αντιστέκεται συνειδητά και με αμετάκλητη απόφαση μέχρι τέλους απέναντι σ’ αυτήν.
Τώρα μπορούμε να καταλάβουμε και γιατί ή αμαρτία αυτή μένει στους ανθρώπους αυτούς ασυγχώρητη στον αιώνα τον άπαντα: όχι διότι το έλεος του Θεού είναι ανεπαρκές, ούτε γιατί ό Θεός δεν θέλει να τούς συγχωρήσει, αλλά διότι οι ίδιοι έχουν καταστήσει την καρδιά και τη διάνοια τους τόσο πωρωμένη, τόσο σφιχτά κρατούν κλεισμένα τα μάτια τους στο φως της αλήθειας, ώστε είναια δύνατον να δεχθούν να αλλάξουν γνώμη, να θελήσουν να μετανοήσουν.
Όσο ό άνθρωπος βρίσκεται σ’ αυτή τη ζωή, το ‘Άγιον Πνεύμα, ό άγιος Θεός δεν παύει με τις μυστικές ενέργειες του να τον καλεί σε μετάνοια και συμφιλίωση με τον Εαυτό του.
Ή συστηματική όμως αντίδραση του άνθρωπου σ’ αυτή την κλήση του Θεού, ή ενσυνείδητη και μέχρι τέλους απόκρουση του θείου ελέους, με την παράλληλη μάλιστα εσωτερική διαστροφή του άνθρωπου, ώστε όχι μόνο να μη θέλει να μετανοήσει αλλά και να καυχιέται για τον τρόπο με τον οποίο ζει, αυτό είναι πού ό Κύριος ονόμασε βλασφημία του Αγίου Πνεύματος.
Πλέον, δυστυχώς για τον άνθρωπο αυτόν, ή Χάρις του Θεού ή παντοδύναμη, «ή τα ασθενή θεραπεύουσα και τα ελλείποντα άναπληρούσα», δεν μπορεί να κάνει τίποτε. Ό Θεός θέλει, αλλά δεν μπορεί να τον ελεήσει, διότι ό ίδιος δεν θέλει να ελεηθεί. Μ’ αυτήν την έννοια ό ορισμός πού δώσαμε παραπάνω μπορεί να αποδοθεί και ως έξης: Βλασφημία κατά του Άγιου Πνεύματος είναι ή θεληματική αμετανοησία του άνθρωπου.
Αυτή είναι και ή τύφλωση του ή εθελούσια, αυτή και ή τιμωρία του ή αιώνια στην Κόλαση. Αυτή και ή ίδια ή Κόλαση: Ό,τι ό ίδιος διάλεξε για τον εαυτό του· το να μένει δηλαδή για πάντα στο σκοτάδι.
Στις μέρες μας, αδελφοί, ή βλασφημία αυτή κατά του Αγίου Πνεύματος είναι πολύ διαδεδομένη μέσα στον κόσμο. Ή αμαρτία βέβαια ποτέ δεν έπαψε να υφίσταται ανάμεσα στους ανθρώπους. Στη σημερινή όμως εποχή συμβαίνει κάτι φρικτό: Ό κόσμος δεν αμαρτάνει απλώς, αλλά καυχιέται με αυθάδεια για την αμαρτία του. Έχουμε να κάνουμε με διαστροφή στην έξη των ανθρώπων, στα εσωτερικά τους κριτήρια.

Κι αν αυτό δεν οφείλεται σε άγνοια αλλά σε θεληματική διαστρέβλωση των ηθικών κριτηρίων, τότε αυτοί πού εν γνώσει τους ενεργούν έτσι και παρουσιάζουν την ανηθικότητα ως φυσική τάση, ενώ αντίθετα την υγιή κατάσταση ως αρρώστια, αυτοί βρίσκονται στην περιοχή αυτής της βλασφημίας.
Είναι, όπως προαναφέραμε, «οι λέγοντες το πονηρόν καλόν και το καλόν πονηρόν, οι τιθέντες το σκότος φως και το φώς σκότος» (Ήσ. ε’ 20). Είναι αυτοί πού όχι μόνο ωθούν προς την αμαρτία και τη διαστροφή, αλλά επιπλέον «έμπαρρησιάζονται ταις άτόποις πράξεσιν», όπως λέγει ό Μέγας Βασίλειος.
Καυχώνται δηλαδή οι ίδιοι γι’ αυτές τις διαστροφές, και με δήθεν επιστημονική εμβρίθεια προσπαθούν να πείσουν και τούς άλλους για την ορθότητα των επιλογών τους.
Διαστροφείς της παγκοσμίου διαχρονικής ηθικής τάξεως και των νόμων της φύσεως, πού έθεσε ό Ίδιος ό Θεός, βλασφημούν με τον τρόπο αυτό το Άγιον Πνεύμα, πού συγκρατεί τούς νόμους αυτούς.
«Ούαί» γι’ αυτούς από τον Θεό. Για εμάς, πού ασφαλώς δεν θέλουμε να περιέλθουμε στο κατάντημα αυτό, ό Θεός να μάς ελεήσει.

2

Εδώ μιλάνε οι θεολόγοι του Καιρού έτσι και δεν νοιάζεται κανείς, και έχουν καταλάβει τα πόστα όλα. Οι εκτός εκκλησίας μας πείραξαν;