Την ευθύνη της φροντίδας του έχουν αναλάβει οι συμμαθητές και οι εκπαιδευτικοί, βάρος δυσανάλογο, λόγω των πολλαπλών και σοβαρών προβλημάτων που αντιμετωπίζει ο μαθητής.
Μαθητές και μαθήτριες στο Γενικό Λύκειο Βαρθολομιού προχώρησαν σε συμβολική αποχή κατά τη διάρκεια της πρώτης διδακτικής ώρας διαμαρτυρόμενοι για το γεγονός ότι ένα μήνα σχεδόν μετά την έναρξη της σχολικής χρονιάς, ο συμμαθητής τους, Γιώργος Καλαρύτης, παραμένει χωρίς συνοδό (ειδικό βοηθητικό προσωπικό). Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να μην μπορεί να πηγαίνει στο σχολείο ή, όταν πηγαίνει, να αναλαμβάνουν την ευθύνη της φροντίδας του οι συμμαθητές/τριές του και οι εκπαιδευτικοί, βάρος δυσανάλογο, λόγω των πολλαπλών και σοβαρών προβλημάτων που αντιμετωπίζει ο μαθητής.
Ο πρόεδρος του 15μελούς συμβουλίου, μιλώντας για το θέμα τόνισε ότι «… όλη η μαθητική κοινότητα, περισσότερο εμείς οι μαθητές/τριες της Γ’ τάξης, που είμαστε με τον Γιώργο στην ίδια τάξη πολλά χρόνια, γνωρίζουμε τις ανάγκες του. Βρισκόμαστε δίπλα του. Τον στηρίζουμε με κάθε τρόπο».
Η διευθύντρια του σχολείου, Αννίτα Λάκκα δήλωσε από την πλευρά της ότι «… για πρώτη φορά φέτος, ο μαθητής μας στερήθηκε το αυτονόητο για κάθε παιδί: το δικαίωμα στην πρόσβαση στο σχολείο. Παρότι απ’ την πλευρά της οικογένειας και της σχολικής μονάδας έγιναν όλες οι νόμιμες διαδικασίες και υποβλήθηκαν έγκαιρα όλα τα απαιτούμενα δικαιολογητικά, με λύπη διαπιστώνουμε ότι ο μαθητής μας δεν αποτελεί προτεραιότητα του Υπουργείου. Σε ένα σχολείο όπως το δικό μας, που υποστηρίζει τη συμπερίληψη με όλες του τις δυνάμεις, θεωρούμε αδιανόητο να αναγκαζόμαστε να κλείνουμε την πόρτα σε παιδιά που θέλουν όσο τίποτε άλλο και το δικαιούνται να είναι στο σχολείο. Ως σχολική κοινότητα δεν μπορούμε παρά να συμπαραστεκόμαστε στον Γιώργο και να υποστηρίζουμε το δίκαιο αίτημά του!».
Ο εκπρόσωπος του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων, Βασίλης Αλεξόπουλος μιλώντας για το θέμα σημείωσε ότι «… εκ μέρους του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων είμαστε εδώ γιατί θεωρούμε άδικο μέχρι και σήμερα να μην έχει τοποθετηθεί ειδικό βοηθητικό προσωπικό για τον Γιώργο, πρώτη φορά σε όλη του τη σχολική πορεία! Οφείλουμε όλοι με ότι δύναμη διαθέτει ο καθένας να κινητοποιηθούμε ώστε να δοθεί άμεση λύση στο πρόβλημα».
Τέλος η μητέρα του Γιώργου, Χρύσα Καλαρύτη, αναφέρθηκε στο πρόβλημα που αντιμετωπίζει το παιδί της λέγοντας πως «… ο Γιώργος γεννήθηκε με σύνδρομο Jacobsen, ένα πολύ σπάνιο σύνδρομο το οποίο έχει επιφέρει πολλά παθολογικά προβλήματα στη ζωή του. Παρ’ όλη τη δυσμενή διάγνωσή του, έχει άριστη συμπεριφορά μαθητή και κατακτά πολλά μέσω της αγάπης των συμμαθητών και των καθηγητών του. Καταφέρνει να πηγαίνει σχολείο, να εισπράττει αλλά και να δίνει τα μέγιστα με την αγνότητα και τη γενναιότητά του. Χωρίς συνοδό αυτό είναι αδύνατο και είναι ύβρις προς τον ανθρωπισμό και την ισότητα η εξαίρεσή του απ’ το εκπαιδευτικό σύστημα».